Wednesday, September 21, 2011

terjumpa kawan satu bilik mase buat umrah

Salam ...
Thanks sudi membce, bru sebentar tdi sima terjumpa sahabt seperjuangan semasa di makkah dn madinah. Mak cik Saemah, rindu yg teramat sgt pd die. Mule2 die masuk umh sdre aku 2, aku dh agak dh itu mak cik Umrah, die pulak x ingt aku siape mule2 nye. Pastu dh igt hermmm apa lagi pelok cum lah .. yelah last jumpa mase 9.04.2011 kmi sampi malaysia terus berpisah. Tiba2 plak sima tering suasana disana. Smse sima disana terasa terlalu bahagia, kerna sima dpt gengam erat tgn kakak sima dengan sepuas2... sima amt menghrgi peluang tu. susah nak dpt, pegang salam lain , tpi pengang  smbil mengengam lain terasa diri ini diperluakan dn disygi. Sima bersyukur kerna dikurniakan kakak spti die, mse aku kecik2 die grg, bile dh besar die dh okey.. dh jdi satu kepala. Bkn setakt tu jew sima dpt rmi kwn dri pelbgi ngri.. Berbalik cerita tdi tentang makkah.. Keindahan makkah tu kite x dpt nak ugkapan  tmpt yg betol2 sesui itu beribadh. Pgi lh wahai shbt ku usia muda2 ini amat sesuai kite prgi.. nak cerita pon x thu bertapak seronok nye disana.. Rasa lah sendiri.. betol saya kata. Bile kite jmpe jew kwn makkah msti teringt.. lgi2 kalo dgr azan berkumdang.. hati membuak2 nak kesana lagi. Insha allah dgn izin alah kite semau akan kesana...

No comments:

Post a Comment