Tuesday, January 1, 2013

Welcom 2013



Selamat Tahun baru kepada semua bloger2 and pembaca
diharapkan tahun ini membawa kebaikan kepada anda semua.
Disebabkan setiap tahun aku dah tanam azam  dan ada yang tak tercapai ( Ase banyak yang tak tercapai agi)..
so tahun nie aku tak nak tanam azam yang etah aku capai ke tak.
 Biar lah orang kata hidup ini tak ada hala tuju. 
sebab aku nak tunaikan apa impian aku yang aku dah tanam ( kira ngah cangkul balik r nie)  semasa kecik dulu.. Bukan cita2 tau. Kalu cita2 memang tak boleh harap lah. Cita2 aku dulu nak jadi doctor..(o_o)
ofcoz lah semua budak akan cakap nak jadi cikgu, doctor,pilot n macam2 agi..tapi dah besau tak semua  tercapai dalam 100 mungkin 2 orang dapat jadi doctor.
 Aku nak jadi doctor nampak injection pon aku leh ngis (-_-)  apa tah agi aku nak pegang benda tu semua. :P 
aku nak ucap tahniah lah pada siape yang tercapai, pada yang tercapai macam aku nie ha.. MUNGKIN boleh cube lagi Kowt atau pon pada yang pompan cari jer laki doctor, senang kerja ( ari2 leh belakon jadi pesakit..sweet ape kalo laki rawat bini sendiri).. Peringatan jangan cari lelaki yang jadi doctor inject diri  sendiri tau.. 

Berbalik cerita asal.. Apa yang aku nak buat untuk tahun 2013 ini jadi lebih superb berbanding 2012..
kalau aku kenang 2012.. Tahun tu memang seronok tahun aku berjoli...Tapi tahun nie aku nak cari sesuatu yang memberi kenangan manis bagi aku ingat selama2 nya.

Apa Yang Aku Nak Capai Pada 2013
1. Mendapat keputusan yang terbaik dalam pelajaran 
2. Menjadi orang yang lebih baik 
3. Menjadi insan yang berguna
4. Nak cari seorang insan yang bernama LELAKI yang betul2 jujur untuk menjadikan aku seorang isteri yang sah untuk diri nya dan boleh menerima aku seadanya, yang dapat menerima kekurangan ak.. geli2aku yang kadang aku pon tak dapat nak control.. dan mencintai aku sepenuh hati nya dan dapat membimbing aku ke arah yang semua umat islam ingini. aku tak mintak telalu warak, alim kerana aku pon ada kekurangan nya.. 
 ( azam yang aku tanam sejak tahun lepas.. eth lah bile dapat tunaikan, so siape yang berkenaan sila masuk minang.. TAPI tanya aku dulu... mana tau family aku busy ker sia2 korang datang) 
 
Kata tak nak ada azam tapi  yang 4 ketul atas tu ape??/ hehehh
minggu nie aku tak ada mood nak taip blog paper lagi 11 hari lagi..
 

No comments:

Post a Comment