Saturday, September 14, 2013

bersiaran dirumah


korang buat apa tu... aku kat umah nie..baru balik dari JPN Shah Alam bua IC baru aku.. 
IC aku rosak.. 
aku kuar rumah kol 7.50 pagi amik ijat terus pergi Plaza Masalam.
yang buat aku terkejut penguin nya.. Buat IC tak sampai 30 minitt. Aku sampai jer area 8.20pagi.. 
amik no terus dipanggil.. pastu direct ke kaunter amik pic lepas tu balik..settle pukul 8.45 dah boleh balik 
kejap jer... 
So esok boleh g amik IC baru. pas nie dah xada siape leh gelak2 kan kau pasal ic aku patah ..
:) 

Dan hari ini secara rasmi nya aku nak pergi tukar tayar kereta.. 
agak2 dekat mana paling murah.. ato lagi senang boleh bagi aku Free ..
Dua bijik tayar aku nak tukar tu... kalau tukar 4 tayar mau aku puasa setahun... :)

okey lah.. aku nak pi tukar tayar jap... akupon tak tahu kenapa aku update hari nie
okey lah byeee..

No comments:

Post a Comment