Tuesday, December 17, 2013

Kami selalu bergaduh tapi saya sayang die

Dalam banyak2 famly yang aku selalu bergaduh adalah dia. sebab .. aku pon tak tahu kenapa aku suke sangat2 bergaduh dengan die.. dalam banyak2 anak buah aku paling suke bergaduh dengan die... sebab aku pon tak tahu... setiap hari aku gaduh dengan die,,, tapi aku harap die jangan salah anggap yang aku tak suke atau benci die tapi aku bangga biler aku gaduh dengan die aku menang aku leh tengok muke benggang die.. 
hahahah.. 
maksu sayang ko sebenarnya kak.. tapi ape leh buat.. xseronok satu hari tak tengok muke kau bengang ngan aku... Doakan maksu murah rezeki supaya leh beli apa yang kau mintak tu erk... 

hari ini aku gaduh dengan die lagi... aku menang lagi.. Hahah bangga aku..
tu lah nak lawan ckap orang tua... 
aku cakap die keras kepala mcam tak percaya ( walha aku pon sama) 
hehehehe 


mula2 die nak menang .. tapi almaklum lah kan time wedding tu ada sikit gaduh ngan die so aku ingat setiap perkataan die

 then aku menang ... kasi panas kan sikit die perkataan Buweeekkk ..... bahhbahhh bangga aku ...


No comments:

Post a Comment