Friday, January 3, 2014

Nick Vujicic pon boleh berjaya aku pun

Nanti korang free g lah google search tentang Nick Vujicic.. siape dia. kenapa aku kagum dengan kejayaan die... meh aku story sikit pasal siapa die ni

Nama die Nick Vujicic die berumur 32 tahun ( 2 December 1982), orang Melbourne. Die ini serong pakar motivasi yang terkenal diseluruh dunia.Die mempunyai keunikkan tersendiri yang menyebabkan aku nak explore siape die sebenarnya... Die seorang lelaki OKU ( tidak mempunya dua belah tangan serta dua belah kaki)  tetapi die berjaya hokey... korang explore tentang die sendiri aku cume nak kongsi lah kan 
pasal kejayaan, allah jadikan manusia semua mempunyai kelebihan masing2... walapun die seorang yang kurang upaya tapi die telah menujukkan pada dunia bahawa orang yang OKU pon boleh berjaya... dan lebih berjaya dari orang yang mempunyai kesempuraan..
die pandai berenang , dah kawin mempunyai sorang cahaya mata.. mempunyai kerjaya... Hebat kan ciptaan allah... 




walpun mempunya kekurangan tapi die boleh berjaya " berenang weii"

 Family die ....

******************************************************************************
yang ini pon salah satu kisah sama dengan Nick Vujici .... Berlaku dimalaysia 
aku berdoa agar adik nur damia irsalina ( credit to Idayu suhada) aku harap cita2 adik tercapai suatu hari nanti... Korang baca sendiri lah walapun aku dah bace semua kisah Nick vujicic nie malas aku yang tinggi mengunung tu still tinggi lah so explore lah sendiri lah yer ..... aku share supaya korang cari pasal budak ini then kemudiiaan doakan die biar berjaya agar dapat mengharumkan nama malaysia serta menaikan lagi orang islam... Menujukkan pada mata seluruh dunia bahawa orang islam pon boleh berjaya.... bukan orang non muslim jer... insya allah aaminn
 

No comments:

Post a Comment