Monday, July 11, 2016

Boss Marah Boss Period lah tu !!!

 Selamat Hari Raya .. Lama gak tak taip blog busy sikit 
okey aku nak lepas kan geram lah kan...kalau korang pernah kena marah tahap marah lah, apa perception korang kat boss korang... 

Aku nie juara kena marah ... Kadang2 tak tahu apa salah, bukan salah aku pun kena marah teruk sampai tak sempat bela diri... " hay boss bukan salah saya lah.. kau ada berani cakap time tu time2 dia tengah gunung berapi meletop melutus2 mengularkan larva dia mau dan2 ko dapat surat resign.. hahahah 
aku nak lawan pon tak daya.. terus aku buat muka bodoh jer ... lagi lah mamat tu bengang staf dia buat donon jer kena marah ... lepas dia kuar selamba aku cakap " kak anie, boss period erk" (kak anie opismate aku) ayat selalu guna time Big boss marah ... xpon Wife boss period lah tu.. Motippp 

Gurauan jer wei...yelah nak cari mood aku xpon opismate aku lepas kena lahhang api dia...Tahap bengang boss aku dia akan cakap " itu pon boss nak buat, itu pon nak buat" amboiii boss nak goyang kaki nampak... 
mampus kalau wife or boss aku baca... Gurauan yer boss.. jangan marah .. kalau saya tak buat gelak2 kerja stress boss.. majuk nanti... hheheh 

Tapi kalau boss aku tak marah kan ..tersenggeh2 jer lain macam lah kami rasa... Biar betul boss aku... Demam kot..

No comments:

Post a Comment