Sunday, December 23, 2012

12.12.2012

12.12.12 punya tarikah dah lepas.. tapi disebabkan aku tak ada mase nak update so baru hari ini  lah aku nak update.. update sambil tengok camera mana satu pic aku tak update story lagi 
aku kan sweet 23 tahun.. ikot kan hari ini aku dah 23 tahun 4 hari ( hehehe) bulan depan kena tukar umur ( 2013) 
birthday kali ini seperti biase setiap tahun untuk bulan 12. disebabkan anak mak n ayah so mereka manjakan kami berdua ( along pon 12.12)  dengan majlis doa selamat. ala yang datang kami 4 beradik jer pon.tahun nie alhmdulilah tak  macam tahun lepas birthday yang aku rase paling teruk bagi aku, tapi alhamdulilah tahun ni ada keunikan tersendiri birthday keunikan dia :- 
1) tahun nie 12.12.2012 cantik kan ... sesuai untuk majlis tunang, kawin , beranak.. eh jangan bercerai tau..
aku just sumbat dengan birthday aku jer nak kawin (-_-) ( den x ada calon vs tak ada pakwe) 
2) semua famly aku ada time tu...
3) ada lah dapat 3 ketul hadiah.. hehehe 
majlis start kol 8 malam.. mak aku masak pulut kuning dengan rendang daging. so sebagai tuan rumah aku invite mereka semua.. along & kuge.. angah .. kde... Sikit nya adik beradik aku... awat lah mak aku process 4 product jer sikit sangat.. :) mase aku nak antar message terkebil2 otak aku nak taip ape.. nak cakap apa.. 
last2 aku cakap.. Jemput datang rumah...mak ada buat pulut kuning malam ni :) 
heheh..kebanyakan family aku nie hantu pulut sikit.. dia orang suka makan pulut kuning heheh terutama rendang daging so kat situ aku dah ada main point nak jemput.... nak cakap ada majlis doa selamat semperna birthday .. rase malu plak, tapi ape leh buat... kena ajak.. barang dah beli.. heheheheh 
mase kat office ada yang wish n nanyi... thanks semua... lagi2 yang dekat.. terima kasih jugak... 
tapi ada tanya .. cantik tarikh sesuai untuk kawin... :( 
so kalau dah name birthday gurl kena lah happy, so bile diterjah dengan soalan cam gitu aku redha jeer.. kang aku jawab kang terover plak kan... baik aku control ayu ( macam control kentut )... 
permulaan aku nak belanje budak office kek coklat hasil tangan aku sendiri 
tpi korang tau lah kan.. bila aku dah dapat pangkat ratu malas nie ... memang aku tempah segala2 nya lah... 
nasib baik pulut kuning bukan aku buat.. kalau aku buat confirm pulut tu x jadi... mau kfc jer... 
mak aku dah telefon kek dah beli ke.. adoiii stress giler masa tu jam dah pukul 4 petang.. 
masa aku kat rumah .. angah n kuge dah sampai.. kde n anak2 dah tapi uda x balik lagi sebab die belum switch off menjadi boss. pas drop barang terus aku serbu dapor... tengok pulut kuning dah tersiap hidang, redang daging dah.. nasik pon ada pada sesiapa yang lapor boleh bedal nasik .. 
layan pic tak seberapa nie

pulut kuning with rendang2



boleh buat mandi pulut nya 


labibah kena pakse makan 

hadiah dari pihak anak buah pika,acap,atam n abid 



pemberian aqila 

dari pihak aku sendiri 

kek sampi dua satu pihak along punya
masa nie nak potong kek.. abid orang paling sebuk 
"maksu cepat lah abid nak potong kek" ( amboiii birthday siapa nie) 
" api" ( lilin, aku lupa nak amik.. xgemar aku)
layan pic agi... 
nie hadiah aku dapat... tapi sebelum due date time aku deliver dari perut mak aku agi
makan nasik arab.. kat sebelah mamak bintang :) 




Sweet 19 :p
selamat hari lahir 
 

No comments:

Post a Comment