Wednesday, December 19, 2012

sem yang mencabar

ya  allah sem nie.. tersangat lah mencabar minda aku... 
kan entry yang lepas aku meroyan pasall assignment aku berlambak2 
so aku nak tunjuk hasil nya... 

nie masa lepak dekat old town... buat assignment jadi lapor giler 

org buat assignment aku amik gambor.... 


dan ini lah hasil nya... kan cari tu aku ada cerita pasal be-crazy-gurl.
dan ini lah hasil nya.. yang kena hantar serentak dalam satu date..:'( 


masa aku amik pic nie... printer ngah beroperasi keluarkan saki baki assignment yang tak complete lagi.. 
masa tu jam dah pukul 4 pagi... aku nak dan wajib tido pukul 4.30 mean semua siap pukul 4.29 ( siap pack msuk buku n assignment yang nak antar masuk dalam beg sekolah, simpan lapotop, simpan printer, simpan meja.. amik bantal tido)  sebab naka pergi kelas seawal 7.40 nak cari park.. selalu kalau gerak kol 8 confirm  aku akan menapak jauh... so aku malas nak menapak jauh so aku datang seawal yang mungkin.. kelas start kol 8.30, mana sempat kalo datang leewat bile nak cari parking.. pastu kena bejalan jauh pergi kelas.. pastu xsempat nak berborak ngan member.. time tak ada lecture lah aku berani usik member cow2.. tapi die orang bantai usik aku time ada lecture.. acamno tu... kelas aku sampi pukul 4 
disebabkan kelas yang terakhir tu test.. so kalo bab test aku paling suka balik awal... 
dah siap.. dalam pala otak aku nampak bantal jer.. syokk ooo nak golek2 
fffrriittt sekali aku siap awal kuar kelas dalam pukul 3.20 mcm gitu ... yelah test start 1.50 mcm tu.. kata 3 jam harus lah aku guna mase secepat mungkin 

time nie aku dah gerak balik dekat traffic light padang jawa.. berhabok betul keta aku.. 
rajin tuan nya.. patt lah hari2 flu.. 

cer tengok tu hari dah gelap tapi jam baru pukul 4, jem yar ammat ... :( 
ambikk ko hujan..ingat jalan bertol aku sampi awal....
last2 aku sampai rumah dekat2 pukul 5.30 gak... sama jer balik kelas pukul 4 
jemm nye.. allah jer yang tahu 

sampai umah aku beri salam ..solat pastu bersama telekung aku tido ... bangun untuk solat mahgrib jer pastu sambung tido solat isyak aku terjaga dalam 2 lebih... masa tu tido dalam berkeadaan b'telekung lagi... 
kalau orang salah sangak tu... cuakkk oooo...xpasal2 nati ma jeritttt " maaakkkkk poc### tido( korang jangan sebut nanti takot... aku mlas nak tanggung..  ) :P

bye .. terima kasih membaca :P

No comments:

Post a Comment