Wednesday, June 26, 2013

Semua ada dalam nie!!!

 
Aku pun tak tahu nak jadi dengan aku nie.
Perangai malas tak terkata, lagi2 biler baca buku.
Aku pun tak tahu lah aku dulu nuntut ilmu 'asal baca buku mengantok"
stress final amat lah sangat dekat tapi aku still hafal channel tv yang best
 
Teduhan kasih....lah
Sebenarnya Saya Isteri Dia...lah
Misikuza...lah
Master chef...lah
dan macam2 lagi lah, selagi aku rase cerita tu seronok nak tengok..
tahu plak mata aku nie terbelik terbukak
tapi sebenarnya kiki yang tak kasi aku study.. ehheeh ( nanti aku perkenalkan siapa si kiki nie kay)
 
ini kalau buku nie, on-that-time terus tertutup...
kalau online sampai 3,4,5 pagi...
kalau study pukul 9malam dah mengantuk dah.
 
******************************************************************
 
Cerita kedua nya, sedang2 syok aku dok jenguk3 fb tadi aku terjumpa yang nie
 

betul ker!!!
nak kena tunggu lah, empunya tulang rusuk. Kesian dia cacat seketika sebab tulang rusuk die ialang. hehehe
adalah dengan hati terbukak dan penuh kesabaran tunggu empunya tulang rusuk.
siape rase dia punya tulang rusuk ilang, jumpe aku.. kita tengok match tak tulang2 kita..
kihkihkihkih....

********************************************************************************

Cerita yang ke 3 ..
kan sekarang musim jerebu.. so korang jage kesihatan tau..
aku tak update blog sebab jerebu kuat kat sini, so aku tak nampak skrin dan keybord




biler dah jerebu macam2 lah orang update..
ada yang letak pic transfomer dalam keadaan jerebu lah...
ada yang nnyi lagu jelebu tu....eh cilap jerebu.. :p
yang nie si Epul kasi, aku tengok lagu nie, gelak besau aku sampai kan si kiki cabot lari
 
Kiki ( si kucing itam) : giler ke org nie gelak2 tengah malam..
 
 
jangan gelak kuat2 tau....
 
 
******************************************************************************
 
cerita ke 4
 
dah abis lah tension hari ini phone tak berhenti2  bunyi kang aku off kan kang . panda muke aku..
 
 
 

No comments:

Post a Comment