Monday, March 28, 2016

Dirisik tapi tak ada jawapan lagi

 Tajuk dia memang terbaik... heheh hokey more serius. Masa hari kejadian mak aku manusia paling blur sekali yelah kan. yelah tiba2 kan, so yang terlepas dari mulut mak aku hanya 3 hari je tempuh ,nanti aku akan inform sendiri dengan abg umar apa result aku.
Hari ketiga 
Aku plak manusia paling blur sekali time tu.. senang kata tak tahu apa2 lah kan. memang lah pernah terlepas dari mulut puaka aku ini, yang aku dah serik nak bercintan cintun mencari2 bagi and nak suruh mak cari lepas somebody tu terbang jauh dari aku, masa tu plak seolah2 doa aku termakbul sekiranya dia bukan jodoh aku jauh kan ia dari aku and udatang kan sesorang yang kau tetapkan ia pada ku. 
Dengan lemah gemalai nya aku pun ws abg umar, aku okey ke tak , tapi tak de lah aku terus send kata saya terima.. aku ada syarat utama yang aku kena kan. 
Syarat 1
aku nak lah jumpa dia dulu. pastu tengok macam mana (nak survey dulu ada mata tak, ada kaki tak, kalau putih aku reject...kahkahakah statement berani mati) dan kemudian akan aku inform sama ada aku setuju atau tak. rasa nya lah.. eh lupa plak jap bukak whatsapp..terpakse aku scroll ws nya
'' utk case ari ahd aritu..walapun cma orang terakhir yang tahu dari mak ayah dan kakak.. Bongsu suka dipinggirkan :'(
cma it's oky..while cma xde kawan dengan orang laen dengan serius ..tapi 
ada satu syarat. Cma nak jumpa dia tlbh dahulu .Simple and small jer my syarat. and pastu cma serah yang atas n ayah mak dan kemudian insya allah akan inform kptsn dari phk kami.
abg umar dah infom dekat dia and dia kata okey


aikk macam tu.. abg umar mintak izin ngan aku nak bagi no telephone aku dekat dia.

No comments:

Post a Comment