Monday, March 28, 2016

1st call and 1st meet

Pantas kan aku... Nampak tak aku dah macam orang gatal dekat situ yelah... baru dirisik terus mengedik bahhhhaaaa....... 
16/01/2016 Sabtu 
Area puku 9.30 malam dia 1st time call aku. Okey saje lah nak megelabh sekejap kan... tapi megelabah aku tu tak beberapa menjadi lah kan... Nervous je jadi 1st  kat dalam kepala otak ini. 
17/01/2016 ahad 
Acik asiah datang lagi.. kuge si dia nak datang... Waiittttttttttttttt 
aku belum deal nak jumpa lagi... so sabar yer... Baru ws and main teka teki... 
23/01/2016 1st date 
Peal aku macam biasa datang lewat 30 minit. Perjanjian jumpa pukul 2.30 Petang dekat pak ali seksyen 13. tapi aku sampai pukul 3.. hokey .. sebab aku sesat... sesat tempat sendiri... malu weiii
my 1st meet aku lah manusia paling banyak bercakap. Non stop weiii tak berhenti2 aku cakap... 
Dia ini dikatakan seorang yang amat pemalu dan dalam keluarga dia lah yang paling tak banyak bercakap. 
1st Meeting not surprise lah sangat sebab aku dah syak yang dia nak bagi aku something 
1st present dia bagi aku Bear merah.... 

No comments:

Post a Comment