Monday, April 4, 2016

4th Date

Hoiii kejap nya korang dah 4th date. Cepat sangat tu. 2nd date 29/01/2016 Pizza.. dia suka buat surprise... 
Kami date jarang aku balik tangan kosong. sebelum aku masuk kisah date ke 4kami aku cerita kisah yang buat aku sedikit cair... 
Dia ini dulu belajar dekat jepun 1 tahun... so dia tahu lh cakap tradisional jepun yang basic2 kot... 
so before and start our conversation on whatsapp mesti ada perkataan jepun dia bagi.. 
pada satu malam .. ala2 aku merajuk kejap lah entah apa pasal malam tu gedik nak merajuk pastu dia bagi ayat . tapi seingat aku pasal siapa lagi kuit ( qaisara ke aku) masa tu aku kat bidor kenduri cukur jambul qaisara. pastu dia bagi ini
"sekai ni hitoysu dake no hana"

aku apa lagi setiap ayat jepun kuar dekat skrin hanset mula lah aku cari en google... so aku google dan pak cik google cakap maksud ayat atas 
" the one and only flower in the world"

Time tu konon tak tahu nak respond walapun aku dah cair macam ais batu kena matahari... 
aku google lagi ... ada lagu...mujur aku tak paham... 
masuk balik alkisah date kami.. tak kan nak bawak cerita kan pasal date aku kan ,,, date ke 09/02/2016
dekat setia city mall. Yang tak boleh tahan dia ajak gi soul garden.. Dah macam buaya aku pelahap semua makanan... Dia senyum and gelak2 tengok aku.. kuang ajor disitu yer.... aku geram.. heheheheh geram aku oky.. mesti dalam hati dia ada cakap ya allah ini manusia ke buaya... lantak lah.. kalau kami kawen tak pengsan dia tengok aku makan.. walapun makan macam siput tapi boleh masuk kadar yang banyak...
masa balik dalam kereta tiba2 dia cakap nak tengok tapak tangan aku.. so dengan blur dan ala2 korea nya aku tunjuk caaaaaa
and dia bagi aku satu keychain eth patung apa tapi salah satu kartoon anime. 
boleh catgori dia ini ala2 romtik gak.. sebab aku nak duduk dia tarik aku kerusi.. haiii i is pemalu.... date ke 4 cepat2 aku dapat kan kerusi... eheheheheheheheheheheheheheh
tapi tu lah surprise lain plakkkk..
tq awak... buat lagi tau..pas ini send lah bunga ke apa ke

No comments:

Post a Comment