Monday, February 20, 2012

Muda lagi lah....

salam.. ha...
Korg yg sdg bce entry msti tdetik dlm hti tu yg entry kli nie nk ckp psl "Kahwin" , btul tu.. anda 100% btl
Pd korg yg s2 umr ngn aku mgkin parent dia x bsing sgt mcm parent ku nie.. ylh umr parent  die org bpe aku nye mak n ayh bpe plak kn mn x die org b2 mule bisng psl jdh nie.. ylh die org agk risau r.. aku ngn xada pkwe nye.. kawan jer berlambak lgi ble die tgk ak skung 24 jam duk kt umh klo x kerje.. MPH pn x g, lpk jauh skli mcm mn nk lpk klo perasaan nk lpk tu kejap jer dtg pstu ilang .. nk lpk pn mule2 jer nk sgt pegiklo dh bukk seliper ltk ats rak dgn rpi mule mls nk kuar kmbli wlpn nk kne beli kicap cap kipas udang di kedai.... mn x rsau nye org tua aku tu.. die tgk ank org lain hndphne kt tgn yg aku nie.. hndphne eth mn pon x cri... ada bateri or tak, klo dh dok umah....

itu memanjg jer die risau.. tkot sgt aku nie x kwin... ble aku ckp awl lagi.. mule r die menghitung umur die yg mkin b'tmbh n umur ak yg mkin menua.... tpi ble aku ksi alasan nie :
 ala momi~ cema degree pn blm abis lgi dh nk kawin.. lgi pon cema bru nk set up Business... bru nak menapak.... klo kwin nti tergugat lah momi..nk kne kmp duit lah.. kne honeymoon lah.. kne jge suami lah.. kne stdy lgi lah.. kne ini lah itu lah.. nti x tertgn.. x baik tamak kan ..
Momi pun berkata: lantk ko lah.... yg pting 25 mak thu ko dh ambang2 kawin....


pekkkk... dh aku tempek kn kertas wrne merah bertulisan " AMIK KO"

hurmm mcm mn nie.. dh rse mcm blakon dlm drama jer 21 hari cari cinta.. yg aku nie 2 thun cri calon..

spe calon2 itu

No comments:

Post a Comment