Wednesday, February 1, 2012

dah kena bru tahu

Salam
bukan nk luah ke apa ker.. nak bagi peringataan.... ingat PERINGATAAN!!!
bkn nk cri topic soh org comment kat fb ker..kat twitter ker.. or kat blog..
tpi ini realiti...
klo kita nak kekal bkwn jge mulut tu.. jgn jdi minah kepoci yg mnjaja n m'canang cerita org kdpn kblkg...
cerita yg pling karut aku pnh dgr.. n ak almi...
xpyh sbk2 nak selak2 kain org nk tgk ada koyak atau tak.. check kat kain sndri...
jgn rase diri utk tinggi sgt.. klo tse tingi pdg org bwh skit ..
Bawak cerita.. ble ditnye bru t'sungkur nk jwb... berani kata benar lah...
Thanks frend yg sudi menceritakan kisah gosip2 busuk nie..
mmg aku sbor dh.. aku pendam dah nk msuk 4 tahun aku diammm....
igt dh x ada modal nk jual cerita tu ..
ada lgi yg bru... pehh.. kalah kan artis mcm nie.. g mn3 je ada gosip..
nsb baik skmen terjah kat melodi x ada.. klo tak aku leh join dah..
pelik r..
psl kes jelez nie .. ko g settle ngn BALAK ko.. bkn ngn aku..
aku SINGLE okey... klo aku ckp bkn ko nk pcye kn.. haa.. lantak...
mak ayam ker.. janda ker.... playgurl ker... kaki kikis ker.. ape ker... hambik ko.. aku doakan
apa yg ko ckp n sebar3kn tuuh berbalik pd ko. biar btl2 jdi kat ko.... ( sory aku mmg ari ni jdi mulut puaka)

No comments:

Post a Comment