Friday, June 29, 2012

Final2

Salam..

pehh... dh berhabuk blog nie upenya.. yelah apa boleh buat.. minggu final lah kan so yang ada dalam kepala otak nie hanya final.. Persediaan final kali nie agak simple aku buat tak macam tahun yang lalu, nak dekat final aku baru tertonggeng belajar, cume tahun ini aku ubah sikit. aku wat ualng kaji lepas abis kelas ( sebenarnya untuk satu subject jer) yanag lain study past year paper jer.
bukan tak mo study , tapi study telalu awal so mase dekta final tak berapa nak susah cume wat revision jer, sampi leh lah aku bantu kawan aku mana dia orang tak faham dan membantu menambahkan kefahaman.
tapi skung nie aku nka study OB plak kan. so wish me good luck.

tapi sebelum tu aku nak selit kan yang aku nie kan.. Mula lah terasa hati nie dah terbuka.. (ish2 ayat) siapa kah lelaki tu. Yang aku tahu dia tengah single. Buat mase skung nie die rapat dengan aku, tapi tak tahu lah esok lusa ...dan dia adalah lelaki.

seorang jer kawan aku tahu siapa budak tu.. dan seorang lagi tahu yang hati aku terbuka untuk budak lelaki tu.

No comments:

Post a Comment