Friday, June 15, 2012

tak suke nya

tak suke bile pendam perasaan... sakit jiwa... :(

hadoiii sakit nya jiwa nie bile dipendam kan perasaan nie... hokey rase nak buat je rmacam nie

" awak suke saya tak??, saya sangat lah suke dekat awak tak terkata... diri saya ini terlalu senang untuk suke dekat sesorang tapi teramat lah susah nak jatuh cinta .. selalu nya perasaan suke teramat3, bile dah berkawan dan  menjadi kawan perasaan itu makin lama makin hilang dan disebalik nya orang tu pulak ada yang telatak perasaan... tapi buat pertama kali (ishh pertama ke Kedua kali tau) saya berkawan dengan awak perasaan tu yang suke tu masih tak hilang... makin lama makin kuat.. kadang2 tahap nak menangis pun ada " ppitamm". Bile tengok awak kadang2 meluat ada, benci ada, menyampah pon ada, tapi hakikat nya saya suke dekat awak, mungkin kerana awak tak perasan dengan perasaan saya nie yang tergedik2 terkinjang2 suke dekat awak. kalo saya berkawan dengan awak kalo tibe2 terpikir kita jadi husband and wife hidup hapy confm lepas berkawan perasaan tu hilang melayang, macam mana baik awak pun kalo dah tak terpikat tu memang tak lah kan ( tak nak terkena kali kedua)
kalau berkawan macam biase tak ada rase2 ape lagi lah... saya nie suke berlawak, loya nya sangat lah buruk kan, tapi kadang2 loya buruk tu membawa maksud yang mendalam... tapi kalau sekadar loya buruk yang bikin orang gelak tu jangan dikaji.. itu memang loya.. hahahah
ish dah melalut tahap babun tercekik buah durian makan tak baca bismilah... :)

tapi yang saya tahu saya sangat lah suke awak...

                          Hati kata jujur  

No comments:

Post a Comment