Friday, October 7, 2011

aku benci kat perempuan yg bernama p'rampas nie

Yelah.... rampas pakwe bkn ada efct dlm perhbgn sgt pon (pd p'rampas).. pada yg menerima nye terlalu amat perit nye lah.. pakwe kan... permulaan seblm berumah tangga.. siap x kecwa. aku nie pelik gak kdg2 yelah bile die dh rmps  elok plak bt mcm x ada apa belaku..eeeee... aku paham perasan org yg hak nye dirampas oleh org.... teruk taw.. kdg2 nk percaya lelki lain skung amat lah sush.. hati nie mudah jew terdetik lelaki nie semua sama.. tpi x blh kata mcm tu ayah,abg,abg ipar,nabi x mcm tu.... sampi skung aku takut nk dgr couple2 2... aku agp smua org baik x kisah lah ape die dh buat.. aku dh maaf kn semua kwn2 aku.. Kecuali sorg jiran aku nie aku x akan maaf kn die selagi aku x reda apa die dh buat pada mak aku... aku emo n benci sikt siape yg sentuh( bt die org malu or other). sebba aku thu kuge aku baik dgn org lain.. klau hal lain aku x nk msuk cmpor... eheheheheh
 tpi aku pesan ak pmpn luar sana please stop to amik hak org x kish lah pkwe org ke , suami org lagi lah.. igt dunia nie ibarat roda.... bile2 mase kite akn dpt blik...

2 comments:

  1. xpe la sima... hari ini dorg rmpas ...esok2 hak dorg lak kena rmpas kan...;) hdup ni mmg roda pon

    ReplyDelete
  2. betol tu... hak die org org lain plak rampas

    ReplyDelete