Thursday, October 13, 2011

Nak kongsi sikit nie

Salam,
Nak tergelak ada, nak maeah pon ada.. 1st berlaku diantara pintu utama uitm tu ada En.Polis tahan aku., dlm otak ak..aduhh.. apa yg aku dh buat nie... upe nye die just nk ckp die tayar kurang agin... nk pegsan ada gak lah kn.. cheiitt tq abg polis then seblum die bla smpt die tingalkan pesanan maut... kalo ada pertndign kereta siape pling banyak habok kereta awk boleh masukk.. then die brllu pergi mcm awie dlm cerita maria mariana yg dok bwk motor besar... kurang asam nye polis...mmg lah aku x cuci kereta ...tpi x pyh lah ckp mmc gitu pedih.. gile kowt.. rase nk lagr jew then cmpk polis tu kat tasik ses 7... tpi x pe sbb polis tu tlg aku infrom tyr agin kurang aku x mrh... x pe.. lain kali aku salutkan motor ko tu dgr lumpur.. so nti blh bertnding kenderaan pling kotor.... Menci tau

No comments:

Post a Comment