Monday, October 24, 2011

seronok sekali...

Hari nie ak sgt2 gembira.. buat mak , ayah n family senyum lebar...
HAri ini aku convo.... (0_0)
hari ini mgkin jasa ibu bapa aku terbalas... ylh.. ak dh buat mak n ayh aku tersenyum banga. wlpn hakikat nye aku x pdi mn pon... mak aku merasa gak duk dewan convo yg baru tuu.. dpt gak lah die pergi  istiadat rasmi mcm tu....
mak ayah diploma nie utk kamu berdua... ini slh satu kgmbiran n jasa2 mak n ayh terbalas.... 
Wpln ada jatuh bangun nye... tetap mencapai cita2 iaitu ( menghargai jasa mak ayah) kesin tgk die org.. balik2 terus tido penat sgt kowt... 
x pe mak n ayah .. adik jnji akn gembira kn mak n ayh dan mengharumkan nama mak ayh masa Degree nti utk dpt PANGKAT SATU seperti tdi name pangkat satu dilaung sekuat2 nye...(pasti mak n ayh gembira)
Gambar Convo esok na....(-_-) nk jdi sleping beuty jup ky..... 
penat sgt2... Thanks Nurul Hidayah Aziz , Nur Idayu Bahrudin , Kak Juniza Mahmod.. Coz sentiasa
Kasi Sokongam Moral ...
Love... you.. nice to meet you...
<3<3<3<3
Somel Jew

1 comment:

  1. ape2 pon congratez sima... aku bgga ngan ko... aku hrp aku juge kuat mcm kau.

    ReplyDelete