Thursday, October 6, 2011

Jdi seorg anak yg berjasa pada kedua ibu bapa

Salam Semua...
Entah knpe aku tbe2 lh ak terpikir kedua ibu bapa aku meningal dunia.... aku msh belum bersedia. Aku msig x puas bersama mereka., aku msih x cukup nk bls jasa2 mereka.. besar kn aku, hantar aku sekolah msuk univerity. Ak x mau mengis kesesalan. kdg2 org ckp ak ank mnje lah bla2 lah... tpi sebenar nye hakikat dan tertulis didalam al quran.  pada aku duit aku ksi x terganti dgn ksih sayang, perhatian , hormat menghrmti dgn ksih sayang n jasa mereka. selagi mereka ada nyawa aku akn jge mereka, hormat mereka shingga akhir hayat aku. agar jen2 dlm bdn aku ak mbantu n bentuk peribadi yg mulia. Agar ak akan dpt calon suami yg baik dan dpt menjaga kerharmonia , keagaamn dlm kuge seumpama ibu n ayah aku yg sentiase mengasih antra satu mse lain dan dpt lyn mesra, 100% kasih syg , kesngn di hari tua kini, mgkin umr2 aku mereka berdua lyn mesra n tdk mblkgn keluarga. Alhamdulilah selama aku hidup mak n ayah ak x hadapi masalah, or malu pada org ramai dek kerana perangai anak2. Mereka masing2 puji kebaikan anak ( adik berdik aku) terhadap mak n ayah aku.aku syukur kerana cara ini bt mak aku gmbira

No comments:

Post a Comment