Monday, November 21, 2011

aku sgt bersyukur

Salam Rakan2..... 


Mlm nie jdi cepat sebak n rase nak nagis jew...1 aku b'sykr kerna aku dikurnaikan 2 kawan kelas yg happening, take care penyang n gle2 ia mmbt aku mknin rindu dkt , kwn sebilik, kwn sekelas, kwn sebas, kwn segosip , kwn gembira kwn ngis aku tu. aku x ykin akn diri aku yg aku akn dpt pgntiny. Die lain... die smgt ak.. 
ak sgt2 rndu dgn die .. keadaan belajar sama2.. hafal formula sama2, wt mandrin sama2. mgkin die x thu yg aku mmrlukan die utk trus jdi kwn aku tu... apa kh daya masa yg memisahkn kami.. aku sllu bdoa agr allh lindungi die .. n jgn jauh kn kmi.. tpi .. Dlu aku x prnh bhrp akn dpt Best frend. aku x nk coz aku tkt jdi sstu pgduhn or p'pisahan ak mrna. Tpi ak x thu mcm mn aku lh tjbk dgn perkataan Best Frend nie Kau x sgke aku akn dpt mereka berdua.. pd mula aku sangke org lain tpi org lain yg timbul. aku igt saat pknl dimn aku yg kutip kertas jwpn take room test dkt die K230 no bilik part 1 . yg kedua mak aku tglkn pesanan pd sorg lgi  agr brkwn dgn aku .. jge aku.. knpe... 
aku rse diri aku cukup btuah dgn kurniaan allah pada ku.. allh telah wjdkan mrk dlm dunia ku.
mmbt aku smgt kuat utk mnphi sgla mls.. 
aku b'hrp sgt2 mrk snste agp aku kwn mcm diploma dlu yg rapat.
Nurul Hidayah Binti Aziz n Idayu Bahrudin ... dua nma yg jrg lekang dri mlt
aku.. yg ak sntse sbt2.. 
die org adalah kwn yg pling terindah aku jmpe. 
thanks sayang berdua... 
aku doakan agr korg dua dpt dekan sem nie, dipertemukan jodoh...
dlm hti aku.... ikhlas kornag 
msih kwn ssh sng aku.. dunia n akhirat
make allah blessed you 2 

No comments:

Post a Comment