Monday, November 28, 2011

Rumah Anak Yatim Hidayah Al-Taqwa

Salam ..
pada 26.nov sabtu lepas sima n group tlh mjln kn Program Jalinan Ukwah ke Rumah Anak2 Yatim & Hidaya Al-Taqwa di Hulu Langat. Rumah anak ytim yg tanah runtuh tu. kami dikenakan syarat agar tidak bertanyakan apa yg terjdi dekat mereka.. Kami mgikut arahan... sampi jer dkt kat umah tu kmi step up tmpt kasi cntik n best (ala susun jer cikit bkn ape pon) .. hati aku tersentuh pabila bdk2 tu semua turun dri bas.. Ya allah mcm mn lah aku klo sebesar mereka tak mmpnyi ibu.. mgkn hidop aku terawang2... aku thu semua manusi x sempurna. alhamdulilah aku masih lengakap dgn keluarga ku ini.. aktivi nye x byk coz masa x ckup ... just main belon beracun dan mumai.... aku agak tersnth dgn stu bdk nie.. kki die kudung kne ptg coz mse ruthn tu kki die tersepit.. ya allah tabh kn hati bdk tu... aku gmbir krne kami dtg die gelak ketawa... sngh indah nya hari tu aku gmbirakan hti mereka.. sesi dinner lagi seronok.. bkn stkt blh berkenln dgn ank2 jer.. mkin mjdi lebh rapat dgn bdk2 kelas aku.. mereka smua sporting hbis.. syok aku.. aku mjdi rapat dgn sha,awe,ezaura,pika,kak nurul,imah,syah,bdk pmpn lain2, abg, shahizam,abee,naz,a.talib,a.faizul,and smua bdk llki dlm kelas.. thank all...

No comments:

Post a Comment