Thursday, January 12, 2012

Apa itu Kekasih

salam
tajuk tak kena entry lah kan ...
bukan nak mengadu ke apa ker.. ini semua realiti kan ... 
sima selalu jadi penasihat ( x sisia jdi PRS mse sklh) 
Agen pncri jodoh.....
penasihat bagi orang bercinta, nk mngorat awek.. pujuk awek..
cari pakwe... aduiii ( diri sendir tak lepas) 
Kadang2 kawan dah bahagia dengan pasang mereka yang dah tolong 
aku plak jdi tak syok ( coz msih x ada ) 
cemburu pon ada.. tpi hti gmbira coz x ada "P###a" aku lh gmbre 
dlm hati sedih sgt....than x thu nk buat apa

ha!!!.. pada mulut yg nak jdi mulut CNN tu please stop yer
saya tak ada pakwe ini bukan bermakne
1. saya tak laku ( bukan mega sale pon n laku or tak nie)
2. memilih ( kna lah plih, klo klo t'dpt kki isap,judi,pmpn x menyesal klo dh jdi laki)
3. and pelbagi lagi yg x leh masuk di akal nie kan
tolong lah berhenti kesian saya tengok ....
sebb nya:
1. Kebanyakan yg dtg tak serius pkir nk couple jer.. umur mmg makin muda lah kan ....  kena lah pikir masa depan klo asyik couple jer buat apa.... dtg dengan tak ikhlas dari lubuk hati.. so mcm mn hati batu sima nie dipecahkan...
so dah terjawab kan ( tpi makcik2 tu bce ke blog aku nie???? hurmm hampehhh)

No comments:

Post a Comment