Friday, July 6, 2012

dah tak kiash

aqHokey
ini ayat sangat pasrah... tak ada lah pasrah mana pon... tak try lagi dah pasrah... malas mak temah nak layan, penat weiii... Mak temah dah malas nak ikot kan perasaan nie.. jap2 tadi masa tak taip punya lah banyak ayat nak dimuntah kan sampai rase tak sempat nak bukak blog jer, dah bukak blog terus mata kut ... #ffiiitttaammmm#
kan aku ada ckap yang aku suke dekat seorang mamat nie, eh aku ada cerita ker? ato aku cerita dekat roomate aku seorang jer.. heheh.. jap boss suh wat kerja jap...okey sambong balik... sumpah apa yang aku nak type terus terbayang melayang...Hahah...

bukan aku dah putus asa, tapi malas nak pikir hokey.. I'm still young hokey... mungkin kurnag semua tak paham... tapi pada siape yang penah jadi ex aku .. confirm dia tahu bertapa degil nya aku nie.. heheheh



No comments:

Post a Comment