Thursday, July 12, 2012

Kenapa saya (-_-)

Salam

saya tak kisah lah kan orang kata blog saya ini bosan ker.. asyik cerita pasal kekecewaan diri sendiri.. saya tak kisah.. kalau tak suke gatai gi baca buat apa... tak payah baca, sila tekak simbol "x" kat atas....
tak pon tutup computer terus....

Kenapa saya lagi... diduga dengan dugaan hati ini.. kenapa doa ku kali tidak dimakbul allah.. kenapa saya ada hati dekat dia... mungkin kerana saya tersilap doa kot, mungkin kena ubah cara doa... currently punya doa " sekiranya dia jodoh ku , dekat kan dia kepada diri ku dan buka lah hati dia untuk menerima aku seadanya, dan sekiranya dia jodoh ku permudahkan nya... tetapi dia bukan jodoh ku buang kan perasaan ku ini terhadap nya, Buang kan ingatan ku terhadap dia, dan pertemukan aku dengan seorang insan yang boleh menerima aku seadaanya..." mungkin kena tambah sikit lagi ayat 'jauh kan diri nya dari diri ku" nak tahu orang nya siapa.. orang nya sama dengan entry ni tak suke nya... mungkin seorang jer tahu siapa si"dia" tersebut.. Bukan lagi Mr, A,B,C sehingga Z.

No comments:

Post a Comment