Wednesday, July 11, 2012

Pra matang

salam...

banyak orang kata saya nie matang.. memang matang pun.. umur dah 23 tahun nie .. tak kan nak kena jadi yang berumur 13 tahun yang kekanak2 tu.. tapi kalau orang kata kanak2 banyka jugak, mana tak nya ada beberapa kali ini saya dicharge harga kanak2, mana tak untung nye saya, kalo siape yang tukang bayar lagi untung kurang separoh harga, tapi kalo dah tag kanak2 of course hanya permainan dan activity bawah umur 18 sahaja boleh diceburi...

sebenarnya saya dah malas nak jadi diri orang lain lah.. lebih selesa jadi diri sendiri... dik kerana nak jadi perempuan sangat saya bertukar mengikut perangai orang. tapi ape leh buat, dah idop sempoi macam nie.. tak boleh nak cakap ape2.. nak jadi yang biase jer... tak mo jadi macam sekarang... bile perangi cover rase diri ini disingkirkan oleh orang sekeliling..

betul orang kata jadi diri sendiri lebih bagus dari jadi diri orang lain, tetapi perangi orang cara orang boleh kita ikuti.. tapi tak perlu ikot 100%...

My Mom cakap, kamu nie macam gengster kampung batu terbalik lah... mana tak nya.. kalau kat luar baik jer perangai , x cari gaduh dengan orang tapikalau kat rumah jadi penganas sikit... kekurang menjadi perempuan melayu terakhir akan hilang serta merta .. apabila bergaduh dengan si pika ( anak buah saya) yang suke melawan skit tu,... tapi dia ada mood kalau depan orang perangai dia punya lah baik .. tapi kalau orang tak ada .. rumah tu jadi medan perang antara kami berdua .. last2  siap yang nanis.. saya jugak.. coz peralatan nak melawan tak cukup.. mana tak nya ... Perdana menteri n asst.menteri sebelah dia ( siape tak sayang Cucu oiii)... confm saya kalah.. tapi kalau saya tak akan kalah bile saya menjadi cikgu tak ada tauliah.. confirm saya akan menang .. mana tak nya, nak lepas kan dendam time nie lah, bagus untuk susun plan yang teratur.. confirm makcik tu tak akan menjawab nye, time nie perdana menteri n asst.menteri tak sebelah saya pulak... selalu nya .. time2 ajar... saya akan ajar dia puas lepas tu saya mtk dia ajar balik pastu ... saya buli dengan exercise yang paling banyak.. gengster tak.. heheheh

tapi apa2 pun saya sayang semua

No comments:

Post a Comment