Wednesday, July 25, 2012

rutin Harian

hehe.. dah lama tak jenguk blog sendiri.. asyik jenguk blog orang jer.. blog sendiri tak tertengok2.. sebenarnya tak ada lah cerita lah sangat kan.. just nak kongsi jer.. saya tahu korang meluat.. tapi ape leh buat korang mesti ada yang baca... heheh

Rutin yang selalu buat dari isnin sampi lah ahad..
kalau arie isnin sampi lah jumaat opcoz lah saya kena kerje.. ada kat opiss.. tapi benda yang pertama saya akan buat bile jejak kaki kat pintu opiss .. kena lah bukak kasut dulu.. pastu jalan g punch card.. then masuk bilik idupkan lampu nak computer.. kalaou semua benda2 tu dah mula beroperasi..apa lagi.. klik refresh 5 kali.. pastu  g klik icon Google chrome.. pastu klik Icon and login FB,Twitter n Blogspot...(wajib) Fb pertama saya tengok tentu page sendiri..pastu g page tabung ahmad sufi Tabung Ahmad Sufi, sebelum tu g cuci mata tak pon shopping jap dekat z.khayra.luxe.malaysia pastu  page stalker saya.. heheh.. pastu logout FB ,then login twitter plak ( jarang tutup ada masa tengok n twit) kalau ada pape hal just twit jer saya seperti dan follow sekali di SZA,  then yang ketiga yang wajib login benda nie Beautifulnara dan oh bulan login kemudian plak blogspot ( banyak nye nak login).. Blog pertama saya baca blog ini mylovelyfamily dan sepet88,ini belog saya dan fatin suhana pastu tengok lah blog mana yang terpilih seperti .. selesai membaca blog.. tutup blog klik icon Internet explore dan Mozilla Firefox.. IE login email saya.. than mozilla login email Company ( offical Company punya meranjkap boss punya jugak).. kalau tengah rajin dan juga atas permintaan akan saya login jugak Microsoft office Outlook ( Boss punya jugak), disebabkan selalu malas just login time atas permintaan ( macam DJ plak) kalau musim sem login gak Iclass Uitm.. mana tahu ada plak lecture bagi assignment atau note.. .. pastu taptaptap lah keyboard saya berbunyi... ehehe buat kerje lor..sambil3 curi2 tengok twitter mana tahu ada apa infomation baru... time rehat plak time makan n 5 minit  FB sebelum pergi solat.. 10 minit sebelum turn off pc login fb, twitter jap pastu iclass.. dah puas hati logout semua.. kemudian balik.. .. heheeh habis2 [as nie.. kalau boss or wife boss baca pengsan saya... 


heheh.. okey lah bye.. 


lupe2 link baru selalu masuk jugak link nie oh my english okey... 

No comments:

Post a Comment