Monday, March 25, 2013

Gagal Vs Berjaya

nak cakap.. aku no komen.. 
nak kata kan diwaktu ni aku redha dengan apa yang berlaku, (belum tau agi aku balik kang)
serius penat2 sangat2 dengan apa yang berlaku. 
walapun tak 100% perasaan aku dekat die ( yer ker.. macam mana nak timbang erk) 
aku redha dengan kententuaan allah, mungkin kisah kami ada cerita disebalik nya. 
 
bukan nak kata pasnie no more falling in love, tapi susah aku.. 
perasaan aku dekat die.. aku pon tak tahu datang nya biler.. 
tapi aku senang dengan kehadiranya... 
kadang2 suara dia buat aku ceria... 
aku pernah berjanji tak akan aku bagi sesiapa hati ini dekat lelaki lain. 
aku tak tahu entah macam mana aku boleh jugak kasi hati aku kat dia.. 
terasa sangat b###h ( ayokk..aku xsebut perkataan mencarot) 
sebab aku pergi bagi raung hati dekat orang kenapa.. kan dah kena... 
tapi kenapa aku.. 
aku selalu merayu dengan allah agar aku dipertemukan jodoh untuk dijadikan suami yang dapat bimbing aku ke jalan yang benar... tapi... 
aku tak merunggut.. tapi ... 
aku tak kuat.. hati perempuan sangat lemah... 
hati aku sangat goyang...
hati aku sangat sayu... 
mungkin allah sedang menguji aku... 
semua yang berlaku takdir allah.. 
aku tak salah kan sesiape lagi2 allah dia maha berkuasa.. 
maha mengetahui.. yang maha esa... 
cuma aku pelik ngan diri aku... dengan kadar yang kejap.. 
aku leh serahkan hati aku kat die( weii22 jangan ingat benda3 lain erk, aku masih ingat allah, aku masih pengang maruh mak ayah n keluarga aku) 
aku sangat bersyukur kerana allah kurniakan aku dengan rakan2 yang sentiase menyokong aku.. 
dia orang bagi semangat kat aku.. 
tak guna aku nak ngis 'die orang cakap" ( tapi aku tak ngis, cume sedih ) 
tapi aku yakin... allah akan tunjukan jalan... allah menyanygi aku... 
jodoh ditangan nya... 
tapi jangan ingat semudah itu aku nak serahkan hati aku kat orang lean lagi... 

No comments:

Post a Comment