Friday, March 15, 2013

saya pon dah ada


Mungkin ayat dah lama tak update blog.... Blog dah berhabuk dah lapuk didengar kan.. 
so aku janji kali ini punya entry korang dah tak baca ayat tu. 
sebab apa leh buat memang sibuk sikit, tak lama agi office mate aku kembali bekerja 
so semua kerje2 dia akan ku pulang balik.. 
rindu giler nak Buat BOQ :( 

sekarang hati aku ada sedikit berbunga2, almaklum lah kan sekarang ini dah berpunya.. 
hehhe malu nak beritahu... segan plak.. 
tapi dengan perasaan tak sangka nya lah kan aku leh jadi empunya orang ( belum tunang agi, almaklum lah dah lame sangat tinggal dunia bercinta ni) si dia nye kira paling berani lah kowt ( ase2 nya lah) 
dan paling bertuah lah ( ish.. macam lah aku nie artiss, pelakon n penyanyi... Penyanyi dalam toilet adale) 
dia try ketuk hati aku nie... mula2 terkejot penguin gak.. sebab malam2 kena message2 xpon call, dulu2 aku  suke sangat perli orang yang dah ada pakwe suke cakap "ngah punch in  ke" (punch in gayut waktu pagi.. punch out gayut waktu malam) 
sekarang aku plak kena macam tu.. xcall message. Agak2 kan kalau tak message leh jadi giler kejap, walapun message tu message benda2 yang sama berulang2 kali... contoh 

saya : awak dah makan??? 
dia : dah... Awak ??? 
ayat itu akan berulang2 kali.. 

(O_O)('')

yang aku ingat lah kan (ingat sebab ada date n mase kat chat fb..) 
26/01/2013 - dia pernah chat ngan aku macam mana nak apply study macam aku buat 
04/02/2013 - asyik berbalas icon smile jer ... 
11/02/2013 - dia mintak no phone aku... nak tahu ayat dia macam mn 
"boley bagi pinjam no.hp awak?"
1103/2013 - di kasi aku lagu ---(-_-) happy 

kalau korang dengan pon.. mestiii... heheheh 

okey lah aku ada kerja ni.. 
apa2 pon doakan aku yer :) 



No comments:

Post a Comment