Monday, December 5, 2011

kisah sebenar

ikutkan hati mati..ikut kata badan binasa..adoiiii x ske akn statment bergitu...
yang kini bakal menhancus hati ku...
btl apa...yang hampir berlaku aku dgn someone dan dah berlaku pon dengan aku.
okey yang 1st kan
dissbkn hati yg sakit aku tersalah kata. mgkin kerana wktu itu ada harapan lagi tpi kini dh pudar.
mse itu hati aku dipermainkan oleh ssorg yng aku amat lah sayang.
disebabkan kata2 aku nak menyedapkn hati n nk melupakan die aku tersalah kata
disbkn itu hati kami mati utk bersatu bdn binasa..ylh menangu perasan eth ape2 nie..

okey yang kedua
disbkn kes pertama gak lah aku terjdi dua kali ..ini berlain skit..aku yg x mhu...
hati yang mati..badan org binasa..kerna tertipu dgn aku..(jahat nya aku)

Okey yang ketiga
terbalik plak... disbkn aku mula ada timbl sdkit rse ***** n ***** pada nya, aku rase hati aky terbinasa..
coz aku x kata ape2 pon.. aku jge mulut dgn die..coz ak dh jnji pada diri aku..
aku nk jdi dewasa bkn mcm  dlu..
tpi aku yang ....

No comments:

Post a Comment