Sunday, December 11, 2011

perubahan pada umur

tepat pukul 12 malam nie.. Umur aku genap 22 tahun. tapi tahun depan 23 tahun .. heheheh.. blm mase lagi.. ada setahun lagi nak 23 tu... huhhuu... 
perubahan demi perubahan aku telah lakukan utk diri aku. bila aku selami laut yang dalam kat diri aku nie.. aku makin menjadi tabah . makin bersemngt (tpi klu dh dpt tido , ilang smgt tu... adoiii) 
aku bermula dri peringkat yg sangat lemah.. boleh dikatakan masa sekolah rendah kelas yang terakhir tu aku punya, kalau ada paling akhir pon msti aku dlm list name kelas tu.. Kptsn peperiksaan UPSR aku pn x mmbri bimbing moral. Kdg2 malu ngn anak2 buah aku keputusan dia orang power2. Dh mcm2 air aku teguk minum.. tinggal x rebus buku buat minum.. benak sungguh aku masa sekolah rendah.. Kat sekolah rendah aku lah manusia yang paling ciwek... kuat mengis...ada satu masa aku ngis dri mak aku antar nk ke sekolah n lagi 10minit nak balik aku diam... Teruk kan aku... 
tapi berkat kesabarn mak aku ddk aku... naik jugak sekolh menegah... mak kata kalau ada UPSR gagal mak KAWIN kan


Tbe sekolah mngh aku mula tunjuk taring... pretasi aku mula meningkat. wlpn dlm keadan merangkak.. aku naik 
dulu masa sekolah rendah keputusan aku selalu merah.. naik from 1 merah aku berkurangn..terutama 
matematik... pelik bin ajib... makin naik aku makin mengkat... merah x byk.. aku makin berubah... 
cume time tingkatan 4 zaman aku jatuh kejap.. dh gatai nk bercinta
sangup x g kelas tuition lh kan.. 
nk ikot pkwe lpk2 ngn bdk scoot.. 
ha amik aku .. kptsn pertengahan tahun aku lah orang 1st paling corot..
ape lgi WWE r kne ngn fmly.. 
tpi eth mcm mn rezeki allah beri berkat usha aku bljr doa aku,ayh mak n fmly
kpstn SPM aku .. mmbt fmly aku n aku tersenyum pjg r.. wlpn x byk... 


No comments:

Post a Comment