Sunday, December 11, 2011

perubahan pada umur 2

dh habis sklh mengh.. aku msuk UiTM u.. nun kat ceruk hutan nu
biase lah aku kn.. selgi ada hutan kat situ aku nk bertapa
time diploma tu... ada yg naik ada yng jth...
time di university foktor permlhn kwn tu sgt pting dlm hidop seorg peljar IPTA
kerna kwn2 mcm kuge jugak... baik kwn kite baik lah, kite buruk lah die buruk lah kite
aku bersyukur sgt time diploma dlu dikurniakan kwn2 yg sllu berdmping ngn aku x kira apa jua keadaan.
ada jgak jth..time2 yg sme gak gatai nk bercinta.. ha amik kau.. dua2 merosot.. nsb bik x dismis

tpi ble perubhn umr mkin mninggi nie aku mula rungsing..
Aku nk beli kereta sendiri.aku nk beli rmah ..  Mapu ke?
siape calon suami aku?? (pkwe pon tala)
mcm mn hidop aku???? oky ke x???
aku pon x thu ..
kita hanya mamou merancang allah menentukan..
tapi kite sabagai khalifah dimuka bumi ini kite kena berusha ......

No comments:

Post a Comment