Friday, September 28, 2012

hanya yang tertentu jer

salam

pelikan apa yang aku nak kata kan.. so pada si kumbang diluar sana si bunga disini ingin berkata...
pernah dengar dan selalu dengar orang cakap pasal aku macam nie kbykan lelaki yg tnye awat kepoci lelaki skung nie ( xsmua llki tau yg bertnya soalan dibwh jer) :-

Kawan : ko nie pendiam sangat lah...
Aku     :  korng x ksi sima ckp... :( ( klo kt umah sima juara pekik kowt )

Dialog 2

Kawan : ko nie skung sombong lah
Aku     : garu pala nak jwb mcm mn  "sombong ker"

Dialog 3

Kawan : ko nie asyik duk rumah jer kerje , ajak kuar ada jer alasan
Aku     :  xkn sima nk duk bwh jmbtan plak kan, msti lh duk rumah... asyik lepak jer bosan gak

Dialog 4
Kawan : ko dah banyak berubah skung nie
Aku : ko g lh tgk blog aku , aku ganas lgi tak : >  ( aku klo kat luar jrg guna kau aku, byk gne nme n sye awk atau i u jer mase dlu2  wktu bangku sklh gune  ko aku, kt blog jer gune kau aku coz kan nie tempat aku luahkan isi hati aku.. xkn skema nk bhse diri saya monolg ati aku kn.. tpe nti skit ubah jdi saya )

Dialog 5 ( paling sentap sampi mati)

Kawan : ko nie  dah tak ada perasaan dekat lelaki ker... aku tengok ko dah x couple agi pon.. asyik dengan pompan jer..
Aku : wah2 celupanya mulut  .. x upgrade insurance mulut tu ...  ( kurng asam nye monyet,, ish2 sabor) bkn xmo couple aku nak kwin trus.. buang mase couple2 nie .. pas nie siape nk masuk minang dtg umah (adarezekiakuterimanakdatangminanginformawalbagiakupreparetapiatormerisikdulubagipeluangakukenalsilelakiniedulubaruakubuatsolat)
pas nie aku dah x nak ada soalan macam gine kuar dari mulut sang kumbang .. menyampah pon ada .. kepoci sangat... :( subsubsub.. tanya sekali cukup... aku x ada modal nak beli tape recorder .. kalo tak senang jer kau nak jawab aku play jer apa korang tanya..

tak ada lah aku sentap n makan hati berulam sambal belacan and makan sekali peria katak.. pahit pedas owhhh

No comments:

Post a Comment