Thursday, September 13, 2012

Training agin

hokey.. bunyi nya macam pelik kan .. tak pelik.. training nei tak perlu lah untuk aku kesana atau kesini... 
training aku nama kan Back to School , sesuke ati aku jer nak taruh nama apa kan.. lagi pon aku punya training so aku punya suke lah... so  further trainer aku adalah kak za lah empunya blog Deep Inside My Heart   tu.. almaklum lah satu opiis satu bilik.. so satu kerja upss tak sorang satu kuasa 3 punya... Blog pon jarang2 update pon nak sama.. so nak dikata kan nak sama gak nama EX bf aku sama pulak dengan nama husband die.. nasib baik tak sama muka kalau tak tersenarai golongan aku paling benci, meluat dan ,menyampah tapi rindu..ish2 nie bukan entry  untuk bercintan okey, entry lain ble aku dah mula bercinta balik..  

Trainer aku nie bakal menambahkan bilangan umat islam didunia dan dimalaysia jer... cume tak tahu lah kalau perempuan atau lelaki.. so aku kena buat persediaan awal, heyyy!!heyy!! jangan pikir aku plak yang kena buat persediaan bersalin, apa kelas, kehkehkeh just joking . Aku nak buat persediaan untuk mengambil alih kerja dia sementara kena mention nie SEMENTARA sahaja semasa dia cuti berpatang.. Aku kena lah hadir kelas dia untuk menjadi penganti dia SEMENTARA tu, mana tak nya aku dah lama tak buat kerje dia tak silap aku dah 2 tahun++ aku dah tak buat kerje dia.. confirm lah aku lupa kan.. 

tapi yang mengerunkan aku nie apabila awal tahun kerje mula lah banyak, terutama celcom BOQ dan kuncu2 nya datang mesti serentak, kadang2 b'link2 aku kena buat bukan 2 link jer tu belum aku menghadap NSN  agi ada macam agi lah so kena tambah agi buat SEMENTARA waktu dalam masa 2 bulan Huawei,SM dan segala2 nya lah. boleh  ker aku buat semua tu,pengsan aku ase.. aku ase akk tu kerja balik aku plak  cuti sebulan.. ahhah 

disebabkan otak aku ingatan dia sangat lah kuat, aku kena study balik, cheitt aku tak mo menghadap orang yang akk tu tak suka. adoiii pitammmm...   
kalau masa dia bersalin anak pertama dulu , aku memang tak sempat apa2 pon, FB ke ape ker,aku tahu 9 sampi buat kerje balik kdg2 smpi kol 7++ sampi uamh jer terus tido... 
tapi kali nie aku agak risau sedikit Bulan 1 taun depan aku dah start final exam , aku berharap sangat tak kena dengan date aku.. dan aku pon dah buat persediaan awal untuk final exam untuk mengelakan dari traffic jem kerja dan assignment so aku stdy dari sekarang... lepas exam aku tak kisah, tak risau sangat .. tapi boss jangan nak merenget suh aku capai target dia kalau aku tak tercapai dek daya ku okey.. tapi aku akan cuba n try ( eh tu bukan sama ker) capai aku yang boss nak.. mata ada perkatan ($_$)
hehehehe.. aku nak sambung buat kerja balik.. 


 

No comments:

Post a Comment