Friday, October 12, 2012

Selangor Vs Kelantan

bukan nak cerita pasal bole ke apa... 
nie nak cerita tentang keadaan aku sebelum kde,ude n anak2 dia g stadium tengok boleh
masa dia orang siap.. korang paham2 lah kan budak lelaki perangai macam mana kan 
dengar jer nak g tengok bola punya lah seronok.. siap sebelum g boleh plak dia 
main sepak2 bola dalam umah..hinggat dia orang tu amri yahyah  or indra putra 
mak aku diajak g tengok bola oleh menantu nya... 
yang aku dia x mo ajak.. mak plak yang diajak...
mak aku kata kalau mak g confim kedua2 kalah coz terperanjat tengok ada opah 
datang tengok bola... 
memang mak aku layan bola terutama masa UEFA ari tu .. 
kebetulan masa game aku ngah dalam final 
so mak aku konon nak teman sambil dia lyan bola... 
perminat tegar spain owh... n yang aku nampak dia suka dengan C.Rolnado
masa aku taip entry nie dia ngah layan boa. 
macam mana menantu tak ajak dia tengok life...  
siap mak aku cakap kang roboh stadium kang... 
aku hinggat mak nak cakap kang ayah ko jeles coz ada orang nak ngorat.. (-_-)

No comments:

Post a Comment