Thursday, October 25, 2012

kawin kawan sekolah

aku nie selalu update tentang kawan2 punya wedding kan .. wedding sendiri tah bile tah 
okey sima please behave okey.. dah jangan nak mula ss hokey.. 
alhamdulilah aku dah attend perkhawinan mmber sekolah rendah punya, ahad (21.10.2012) .. 
sebenarnya aku tak berapa hinggat dia nie sangat .. kawan aku nora tu jer ingat , agi pon dia yang invite kami
mula2 aku dah amik kapak belah diri aku nie kanan nak pergi,atau kiri tak nak pergi..
yelah kang dibuat nya .. ehh awak nie siape erk.. tak malu ko... 
kalo taruh berkaki2 ketebalan mekap dimuka pun tak boleh cover malu nya oooiii
sampi cucu cicit terhinggat2..
..aku hanya bertawakal jer..
agi pon yang lain aku kenal.. pengantin jer kau lupe2 ingat... ;) 
tepat 11.45 aku kuar umah g umah nora.. kami berkumpul rumah dia
so dalam kereta ( dia orang ajak naik motor.. tapi disebabkan aku dah berabad lamanya aku tak naik motor dengan berbaju kurung, so aku ajak dia orang naik keta,, tak comel lah gegurl naik motor kan) 
ada aku ,sara,azimah,nora n pkwe dia.. 
nak dijadikan cerita kita org sampi jer rumah pengantin semua jadi automatic jadi kaku n patung,eth nape kami semua takot nak masuk dalam, seolah2 nak masuk dewan spm rasa takot nya ( itu aku rase tak tahu lah yang lain) .. 
yang mandor (nora) ajak g kenduri nie pun dah kecut perut nak masuk.. terpakse lah kami panggil shukur kuar jemput kami, walapun shukur bukan tuan rumah tapi nak tak nak dia kena jemput kami .. kami kan puteri lilin...tapi sebelum sampi tu kami ada nampak aim, epol n ejam.. nora die org ajk join sekali kita orang 
tapi dia orang tak mo.. malu kot coz geng kami semua pompan...hkhikhikhik... 
kesian shukur jenuh dia cakap masuk lah..  disebabkan perut aku bergendang2 n cuaca yang sangat lah panas time tu aku tolak pelan2 si nora suh masuk dulu... 
kami sampi pengantin ngah bersanding, korg boleh bayangkan time tu bertapa ramai nye orang.. terpkase tunggu turn nak amik makann 
dah dpt makan kami menghadapi masalah nak dapat kerusi n meja nak makan plak...dh tawaf berkhemah last dpt jugak lah, duduk dihujung sekali dan kemah yang terakhir plak tu (-_-) meja pon x ada lapik
 tsktsk...subsub 
air basuh tangan pon tak ada... tapi disebabkan perut lapor ngap jer lah.... 
ada stu peristwa dimn slh sorang kawn aku hmpir tertuang air basuh tangan ke cawan dia.. 
mana tak nya ngah syok bercakap dgn bakal pak ustaz  sambil tu tuang air, dia x sdr yang  tangan dia capai jug basuh tangan .. 
nak tak nak kena lah kami gelak... masa tu dah lupe nak cover gelak...balon jer gelak
dah mkan ape lagi time tu snap2 ler.. layan pic dulu ... 
mase nak amik pic pengantin...ada seorang member kau tanya kenal tak 
dia tujuk kearah kita orang  dia macam kenal... tapi aku tak tahu lah kalau dia cover kita orang walapun hnye senyum itu dah menyelamat kan kami.. kang dia jawab "tak" kang, meroyan plak kami kat situ.. 
tapi biase nya semua penah tengok muke .. tapi tak hinggat nama tu.. jer
tapi aku lain sikit special skit.. time dah balik n sampi umah baru aku ingat ... macam jeff nie ler
aku nak beradu baru aku ingat dia nie siapa.. kikikkkiki.. teruk kan... 
maaf ari tu g format n upgrade ram... heheh
Layan pic dulu
dari blkh raja..jeff wife die..sara.. nora..azimah n aku...

dari blkg aim,nizam,jeff,epul, syukur
alamak yg duk depan nie yang mencabar peringtan aku (-_-)
choop.. pengantin macam tersepit jer..

besau nie pompan baju merah tu tsktsk...(-_-)
time nia kami ada buat sedikit perubahan dekat pelamin dia nie.. kami (budak2 lelaki ) angkat kerusi 
penganti kehadapan sikit bagi memberi ruang pada para jejaka utk berdiri belakang pelamin  demi memberi peluang pada para gegurl yang anggun utk disumbat dalam pic... (maaf mak andam pelamin anda kami telah deko sikit, sempit... kami semua size agak bigger ( terutama aku lah kan) dah besar...yelah semua dah boleh jadi ibu n bapak orang kowt... hehe 
so ini lah geng yang datang... kami lah mengamat kan majlis tu...
kesian penyanyi yang karoke kat situ coz kami jadi tumpuan umum... 
yelah suara cik kak merdu sangat... tercekik saya dengar.. kekekeke


tadi pdg sisi kan skung pdgn dpn plak .... 
1,2,3 senyum


cube korang perhatikan berapabyk camera distu..kira mata 
dah abis makn... snap2 gambar.. dapat door gift.. 
ape lagi.. balik tido... 
yelah ahad yang tak ada kelas time aku punch card part time kerja kat kilang taik mata plak... 
hehe ..
selamat pengantin baru jeff 

No comments:

Post a Comment