Sunday, October 21, 2012

terima kasih semua

apa yang aku nak merapu nie biar kena dengan tajuk kat atas nun...
yang pertama terima kasih dekat :-
1. Mak coz masak ayam goreng special untuk anak dia yang sgt rajin turun ke dapor
2. 2 bijik mata nie... dah dekat setengah hari aku tido jer kerje nya..nie mengatok agi nie 
3.kekawan yang g wedding jeff (member sekolah rendah ) nti aku update 
sebenarnya aku nak cerita kat korang nie semua tentang diri aku n kekawan 
walapun tak ada pakwe  tpi aku ada kawan yang ramai 
sampi satu tahapa, dah tak tahu nak bahagi masa nak spend time ngan kekwan , famliy dan diri (wajib kasi diri rehat)
nak jaga hati orang sangat lah susah sangat.. kekadang rase  nak jdi  selfish jer.. jage ati sendiri pon dah cukup memadai
tapi dah nama lumrah kehidupan dekat dunia nie...kita kena jaga hati orang and satu hari orang akan jaga hati kita.. walapun benda tu perit.. kita yang sakit hati dulu tapi dikemudian hari mana tahu.. 
kalo bab kawan nie memag kena betul2 aku jaga... bukan kipas/ampu dia orang setiap masa tapi 
kalau dah nama kawan tu kena lah pandai.. spend time sama2 outing jejalan cuci mata ke.. 
tapi korang penah rasa tak nak spend time ngan kekawan tu, tak cukup untuk 1 tahun . 
mungkin cukup pada yang belajar .. macam aku dah kerja pastu belajar plak... nak spend time 
tu memang agak susah lah  kan.. 
kekawan selalu berkumpul time perkhawinan je.. yang aku plak terpakse korban kan time tu coz aku 
kena pergi sekolah ( kelas)
  kalau nak jmpe kekwn sklh  rendah n menengah g kenduri kawin jeer.. dah jmpe dah.. 
kawan2 UiTm pahang Pra punya budak aku belum jumpe lagi... dia orang dah selalu ajak lepak..borak2
aku jer tak ada masa .. tapi aku akan cuba sedaya upaya lapangkan masa aku... 
kalau kawan uitm jengka budak diploma... aku cakap jer nak lepak sama2 
tapi tak terbuat aku.. hmmm (-_-)
 
kawan kerje tak ada sangat coz dah jmpe arie2 :p
tu belum kawan yang suke memberi duit kepada mamak hakim n khulafa dekat shah alam tu 
sekadar nak minum jer kowt n tengok bola ( lumrah lelaki)..tapi disebabkan tiko2 rajin belanje aku minum, so aku ikot kan jer rentak mereka.. klo ada hal, rase mls nk kuar, mood bce buku dh dtg x blh lah nk kuar lepak tapi kalo ada mood lepak dah dtg ajak jer, for me no problem..
 tapi korang kena menghdap ngan bonda n ayahda aku dulu lah... 
yelah nak bawak anak dara orang kuar malam.. kena lah mintak  kebenaran  tinggal kan no telephone tu terlebih dahulu... senang mak aku nak contact  call korang dimana aku berada.. kalau boleh tinggalkan salinan ic , surat beranak sekali lagi afdal.. kikikiki
tu baru tang kawan lepak... 
belum agi budak geng traveling yang selalu nya plan bagai nak gila (siap aku terkumpul duit ) last2 x jadi... 
setakat camping kat morib, pantai remis, congkak n cherating tu baik tak payah.. 
anak buah aku yang abid n labibah pon leh wat planing.. (o_<)
skung nie aku banyak spend time ngan member degree aku jer.. waktu kelas jer.. 
selalu ahad ada kelas sabtu tu mula lah plan...kalo tak sempat.. time lunch time meluah kan semua cerita 
disebabkan kan kami ber5 so semua nak bercakap .. aku tak tahu lah siapa dapat mendengar nya... 
yelah 2 jam jer jumpa mana cukup nak cover cerita yang berminggu serta berbulan2 nak 
disinopsis kan memang lah tak dapat... 
tapi aku ase situasi tu aku akan berlaku setiap kali aku jmpe kkwn... 
kalo dalam satu masa tu nak padat kan cerita dengan 100 tahun punya cerita..
bile dah balik umah ase terlalu penat.. bukan g mencangkul pon hanya g bercakap jer...
tapi aku nak cakap suatu benda..yang aku sayang kesemua kawan2 aku ... 
thanks semua kerana sudi menjadi kawan terbaik kepada saya. 
saya highlight pada semua kawan2 saya didunia ini 
terima kasih.. kita berkawan didunia hingga lah akhirat nanti yer

No comments:

Post a Comment