Tuesday, October 9, 2012

Dugaan Allah


Hati adalah anugerah allah kepada setiap hamba nya... Allah maha adil kepada setiap umat nya... 
ish2... awat plak aku nie kan.. dah lama aku tak taip entry pasal hati kan .. kan aku penah kata.. aku akan taip entry pasal hati bile dah ada buah hati... disebabkan hati aku meronta2 suh aku taip gak n tangan mengedik sangat nak taip.. bukan apa.. cer dengar  lagu entry pasti korang asa rasa satu semangat yang datang cara tiba..disebabkan lagu dri youtube bila abis die unplay balik..so korang kena lah tekan f5 kat keybord korang tu... 

Berbalik pada cerita 
hati aku meronta2 nak kan cerita cinta yang dahulu yang unik dan diberkati... 
aku sentiasa bersujud agar aku di permurahkan rezeki didunia serta diakhirat , mohon allah sentiasa menurunkan hidayah kepada aku agar aku dipertunjukan jalan yang benar dan yang lurus kearah mu. sekiranya hari ini adalah hari terakhir ku, matikan ku dalam keimanan, mati kan ku dalam keadaan sempuranan agar diri ini tidak menimbulkan fithnah dan menjatuhkan maruh diri ku dan keluarga.. Aku serah kan diri ku kepada mu, jika ia jodohkan pertemukan dengan nya beri pada diri ku pertunjuk dia adalah sesorang yang aku tunggu .. :) 

Selamat malam ... mak aku bakor ikan nie ha... perut aku plak meronta2 nak g makan... hehehe 

No comments:

Post a Comment