Monday, October 7, 2013

Belagak!!!

sepatutnya aku nak taip entry nie..tapi aku takot kalau taip keadaan marah dan bengang nanti 
tak elok pulak jadi nya.. so biler perasaan marah dah cool ( ikot kan dah cool dari semalm sebab dpt tido siang dari kol 3 smpi 5.30ptg hahah so dah xada marah) boleh lah aku taip enrty belagak nie... 
Mohon maaf pada yang terasa sebab aku dah tak tahan dengan dot.dot.dot tu. sebab apa dan kenapa. 
Mungkin disebabkan aku nie orang biasa2, tak cantik palk kan ( comel jer yang ada :p) tak ada nama/pangkat , kerja kerani cabok jer a.k.a kuli batak ( bak kate office mate aku) boleh sesuke hati jer die buat aku macam nie. 
Mentang2 aku diam jer..kau buat ape2 kat aku, aku senyap jer... Hello aku nie bukan kaki gaduh dan kuat sentap ( sebenarya paling hebat bab sentap menyentap nie heehhehe) 
korang buat lah apa jer perli kaw2 kat aku... tapi aku diam ( aku makan dalam) 
Kenapa aku diam... sebab aku tahu allah akan tolong balas... 
Tak perlu aku bukak mulut tok balas allah dah balas selalu terjadi kat depan mata aku 
kalau die hina aku ke..direct allah balas kat die depan mata aku... so situ aku xperlu nak balas... 
So jangan belagak sangat... tapi kes belagak nie bukan simple2 bagai aku..tapi kritikal bagi aku 
dah berjanji tapi....

 
!@#$%^&&*()_+

macam mana nak maju macam nie, kalau berbisness nie mesti client tak percaya pada kita sebab janji yang kecik jer kita tak dapat tepati. 
eee...bengang lah.. sebab Dot.dot.Dot. tu janji dengan aku nak pergi sesama last2 Dot.dot.dot ... 
cheittt..pooodaaa... 
Berjanji tapi... kalau lewat aku tak kisah..Tak jadi dan disebabkan itu aku tak pergi yang die pergi dengan orang lean. 
ada nampak disitu manusia.. 

Darah sama merah ..
tapi hati...xsama wangi nya.. heheh 

Cantik..Hot..dipentingkan dulu..
kalau susah baru cari aku... 
cheitt.. 
xpe hari nie hari kau.. insya allah one day hari aku..
( tapi aku kan selalu mengalah) 
"Tak pelah .... "
ayat aku.. hari nie die susah aku bantu mana tau satu hari aku susah ada umat allah yang bantu... 

Insya allah... 



No comments:

Post a Comment