Friday, October 18, 2013

Mudah tersentap tak boleh langsung tersentuh

hamboii tajuk pelik giler.. Mau kang aku mengarang sampai sakit kepala, nak samakan karangan dengan tajuk yang diberi (-_-) 
hokey entry nie aku update cenotet jer.. SEBAB 
kang kalau update kat FB kang mau tersentop terus lantas bersantap kang biler yang tersentap tu baca.
 
Aku benci orang yang budget MACHO yang  nak tersentap ngan aku.. 
Cheitttt... Pergi pakai tudunglah, kalau lelaki mudah tersentap nie macam XXXXX... Nyampassss aku... 
(nsib baik kat blog aku update , kang dekat FB mau kembang pulak dia  biler terbaca perkataan MACHO.) 
Kalau perempuan nak tersentap hokey lagi... aku buat bodoh jer,sebab kalau aku dah bercakap ikot napsu hantu nie  aku takkan sedar yang mulut lidah buaya aku nie dah bercakap benda menyentapkan orang... :p so nak tersentap dipersilakan hati pompan kan kocik jer.. heheh 
Sambungg... 
Bencii222 pada lelaki yang mudah TERSENTAP menyentap nie... 
kalau merajuk okey KOT... tapi kalau pakwe ato Laki aku nak lah aku pujuk... 
ini.... uweeeekkkkk
tapi ape leh buat nak dapat kawan punya payah... so kena lah lembut hati pujuk.. 
siap sedia lah ko, kalau aku merajuk ko kena pujuk aku belikan aku sebijik kereta Mini cooper s.. 
K... BYEEEEEEe

1 comment:

  1. eleh..pujuk diam2 je ye tak cerita kat kite punnnnnnnnnnn.....

    ReplyDelete