Monday, October 7, 2013

Muka ada sign "SILA MARAH SAYA"


Hari ini pergi kerja dengan hati suke ria..laa.laa..laa.
Dengan hati girang nya aku masuk opis.naik tangga..bukak pintu bilik..nyalakan lampu 
idup kan aircond ..on kan komputer aku yang terkaku keras dimeja 
selesai membaca doa pembuka rezeki..zasss aku terjah FB pastu update blog. Sedang update blog mata aku memerhatikan setiap langkah rakan sekerja aku yang melangkah masuk dengan muka longlai yang tak b'berapa suka bekerja pada hari isnin yang hening... ( haahhah) 

Celah officemate aku naik bersilah ganti perempuan lelaki.. akan aku terperasan susuk tubuh yang aku sangat kenal dan hentak kaki yang aku selalu geruni ketika kat Opiss " Boss "
awal boss aku masuk... 

xabis aku taip telephone aku berdering.. aku angkat.. dengan manje dan riang aku jawab 
sekali....



:





:




:



Boss :  PO tu semua tak dapat ker .. dah tnye AMD ker ..bla..bla... 
( SAYA KENA MARAH) 
Mase tu luck aku ada kat sisi aku..So boleh lah aku membida dan membela diri 
( orang lean kena marah aku xkisah hahhahahah ) 

dalam pukul 3macam tu lah aku rase sekali lagi aku kena marah, kali nie kena marah kaw2 punya sampi tahap aku nak ngis.. jarang aku sebak macam tu... serius ooo..biler hati tengah gumbira riang dan ceria sekali kena marah tahap "mahaguru"
time tu dah tak ada luck dah..so tunduk.. nak jawab tapi tak ada ruang sebab masa kena marah aku terasa macam perlu bertubi2 menusuk kalbu ku... tu tahap sebak dan lagi sikit nak ngis 
mase kena marah ada part aku x dengan apa yang boss aku cakap sebab dalam hati aku berkata 

" eii..sima awat ko nak ngis nie..relax lah jangan lah mengis..tahan2 cewek pulak ko kali nie.. weii sima ko lupa nak turn kan signboard kat muke ko yang ada tanda Sila marah saya" 
orang tengah marah aku tapi aku leh layan jiwa aku.. hahahhah 


key lah aku nak mandi... dah macam bau tungki dah nie 

No comments:

Post a Comment