Monday, June 16, 2014

KL International Hijab Festa

sabtu lepas aku serta ahli2 wanita bertudung cuci mata ( cuci mata ke cuci duit) dekat PWTC to support program KL International Hijab Festa 
nak dikatakan aku rebat tudung tak ada lah sangat sebab kat sana banyak tak berkenan walapun ada yang limited edition. aku tak ada lah cari limited2 ini..walapun aku ini  jenis versi kurang gemar pakai selendang sama corak dengan orang lean... ( sama corak sama warna pulak tu ) kalau aku ada pakwe atau pon suami  macam tak jer nak sama2 color ini... (tapi tersama apa leh buat) memang sweet tapi haku... ( hakikat teringin nak pakai sama2 tapi aku geli... nanti kawin baru aku belajor yer)tapi kalau nak pakai semasa perempuan ini malu pulak aku rase.... hahah.. korang bayang kan lah tudung corak daun paku pakis(kott ) yang sekarang ramai giler orang  pakai  termasuk aku sendiri ( tapi aku pakai time opis jer sebab budak opis jarang ada selendang yang macam tu) luar akan dielakan pakai selendang tu..sambung cerita asal balik 
aku cari yang murah2 jer... semua harga RM 45 keatas... aku malas nak pegang ada yang murah mata aku tak berkenan pulak..
Nasib baik lah si leuniey natasha ada jual wide shawl warna pestal... disitu jer aku shopping sakan... 
sorang rembat dalam 6 helai tudung .. Murah ke? biase jer.. tapi disebabkan aku sedang berpikir nak menapak dekat jalan tar tu semata2 nak cari tudung macam tak jer... macam malas jer.. so baik aku sopping sekarang.. memang aku ada cakap gaji kali ini aku habiskan untuk sopping raya jer.. gaji bulan depan buat simpan tok benda2 lean ( melancong ke, beli iphone ke... tengok lah macam mana last2 aku sumbat semua kat TH jer tu.. tengok lah nanti) 
 tapi kalau nak pergi beli tudung time vendor .. sebab kata anak buah si Akila dia cakap situ lagi banyak murah dan santik2 .... sesuai umur remaja tua macam aku ini... ahhahah 
itu jer nak upload gambar macam malas... ada kat IG dan whatsapp berlambak2.. nak upload malas.. so korang baca jer lah yer... 

key bye ... 

No comments:

Post a Comment