Monday, June 23, 2014

Mood Final exam kunjung jua

ayat nak berganda jer.. aku pon tak tahu... makin dekat tarikh exam makin kuat darah gemuruh aku datang... hidup tak tentu hal... rase nya makan aku xmampu ( menipu lah sangat) otak aku sekarang nak jer kawin.. bahaa.. bahana exam punya pasal sampi pikir nak kawin... nanti kalau dah nak kawin aku cakap nak exam jer... 
disebabkan mood seram sejuk dengan exam aku memuncahkan2 tinggi hari ini kerja aku semua serbi tak kena...sebab 

1. Lepas minum air aku lupa nak tutup botol pastu aku t'letak botol atas riba ... boleh bayang kan air tu tumpah ... nasib baik muncung botol tu kan hujung lutut... 

2. Aku blur vs sangat2 blur vs pekak... orang cakap lean aku dengar lean 

3. makanan orang makan terasa pedas gila .. aku selamba jer hirup tomyam macam minum sirap limau ... 

bila buat kerja dah penat, aku p lah ajar junior officemate ( kza cuti bersalin so anak buah die ganti sementara)  mood ajar ada.. agak sopan santu a.k.a membuli pon ada... 

bagi budak ini cuak... pastu jadi blur macam aku hari ini...
dah lah budak tu kerja nya berlambak2 ... aku p kacau tanya benda mengarut2 (pasal kerja jer) 
wal hal kerja aku sendiri pon banyak ada hati kacau orang , buku labor eco bawak masa pergi kerja .. tapi tak sempat jugak aku mengadap nya... aishhh pening2 ... 

Biler lah aku nak abis berlajar ini .. weiii serius aku betul2 penat dan letih.. cume aku suka tengok orang belajar... kalau boleh aku nak belajar tak mau assignment tak mau test ... nak final exam jer... sebab final exam lah sebenarnya favorite part aku ketika belajar.. suka assignmnet dan test tu hanya propa jer... 
tapi sebenar nya aku suka sangat final exam... Puas ... rase ringgan jer kepala hotak nie ( bile dh jawab exam) ...

bayangkan korang study 2-3 pagi xtdo sampai seminggu atau 2-3 minggu , pastu  sana sini hangkot buku , buat study group, buat soalan past sem... biler time exam paling syok berdebar2 nak bukak soalan ... 
bile dah habis jawab lega memang tidak ada tandingan nya walapun markah kita tu A+ ... tak xpon Z+. 

Okey dah merepek.. ky bye 
  
 

No comments:

Post a Comment