Monday, April 1, 2013

Aktiviti time dah dapat Gaji

Hiipphiipp huuraeeee...
Gaji dah masuk, so sekarang dekat biji mata ada sign gini ($_$), dah susun plan duit2 tu bakal kemana.. adakah kan ke saving sahaja seperti yang sering dilakukan.. Helloooo 
jangan lupe akan hutang3 ko cik oiiii.... Hutang ngan kakak2 sebab nak siapkan rumah.
aku bayar2 slowy, kalau bayar sekali semua, bogel public bank tu kang sebab  aku mintak semua duit aku.. 
confirm ikat perut agi... 

semalam aku ada dapat meset dari Watsons menyatakan point aku expired 31/03/2013, tapi time tu aku ngah sibuk pergi class, dah terpaksa lah aku terburn kan point tu... 
huweekkk..rugiii... xsempat nak tebus. 
TAPI
 aku nak g beli ape?? semua aku dah beli awal2 kira barang2 shower semua dah ada, nak beli barang2 yang tak akan aku gune, buat apa kan dah membazir name nya. 
dah lah duit sebesar jari manis peguin.. (-_-) 

Tapi benda pertama aku nak g serbu adalah jersi Liverpool  entah mamat atau minah mana curi baju Liverpool kesayang aku tu.. Mahat tau aku beli tu...RM25.00 Tskk..tskkk (time belajar baju yang lebih dari RM 10 kira mahal lah) 
nak beli ori terkeluar anak tekak aku... walapun dah kerje tapi nak beli baju yang berharga RM 130 tu agak melampu jugak lah tu. lagi baju tu ala2 tshirt... 
So untuk berjimat kita pergi beli kat uptown jer... lagi jimat leh lah sambar 2 helai 3 helai.. 
satu untuk buah hati ( anak buah jer kowt, sebab dia adalah pas kebenaran saya untuk kuar malam cari barang, so jadi sweet heart lah kejap, itu pon mesti kena pow sehelai,sebab dia fan Liverpool to)
Mari lah kita menyesakan diri dekat uptown ... 
wish uptown more better erkk.. uptown shah alam or damansara.. wish want??? 
but i choose uptown shah alam, cause there have stall for Liverpool.. 
MMuuuaaahhhhh :p 


  

No comments:

Post a Comment