Monday, April 15, 2013

Suke Baca


Mesti korang ada favorite blog tersendiri kan, tak kisah lah sesiape kan. 
Mesti blog tu best, syok nak baca, tertunggu update terbaru. Biler tuan empunya blog tak update hati terasa marah kan,sedih pon ada. 

selalu nya benda utama selepas aku punch card dan on pc nie, akan aku masuk kan password dlu.. yelah aku nya pc ada security code banyak data dalam nie kira P&C 
Dah on ape agi cepat2 taip blog... 

Blog yang selalu aku terjah dulu adalah 


Dr Harlina

sebab blog die ada.. baby bella and tasha yang comel .. Dr harlina cantik Dr.sheikh muzafar pon encam.. upss..


Kak Filla
blog akk nie best.. anak3 (sebab anak die dah 3)  die comel3..kak filla pon comel... pastu baca die punya blog membuat aku happy dan gelak terbahak2 .. ayat die memang kasi orang gelak lah... 
\uppsss 


kak ana
blog dibest sebab family die sangat bahgia.. anak4 comel pandai masak..suke jalan2 
tapi dah lame tak update ..(-_-)


Irine Nadia

Hanis Zalikha


Fatin Suhana





Blog Gosip hebatttt .... Abg Nara




panjang plak entry nya kan.. so pada blog diatas dan bloger3 lain tolong lah update .. kadangan2 bosan so luangkan masa utk jenguk blog korang utk buang bosan... 

(-_-) aku tak tahu lah blog aku nie ada yang baca atau tak.. tapi yang sudi baca thanks tau...
MMuuuaahhh ... 






No comments:

Post a Comment