Monday, April 15, 2013

Tahniah sya part 2


amboii ber part2 bagai, padahal dalam kepala otak nie tak tau nak update ape hanya ada 2,3 ketul pic sya untuk tambahan untuk ditegok. Hari ini mood tak ada mana tak nya. Hari ini perasaan mengamuk pasal bill .. 
disebabkan aku malas nak bangkitkan amara ku ini.. baik aku upload pic sya

pic sebelum jadi wife orang... time nie ayu3 jumpe camera sebab ada tok kadi.. kalau tok kadi tak ada.. no komen ler...



Time menunggu tok kadi... 


masih ada peluang nak amik pic sebab tok kadi tak sampi lagi 

yang aku amik pic tadi tu.. ini lah pic nya 

sesi nak sarung cincin 

sya sarung kan cincin kat tangan Najib ( PM untk sya jer)

time nie aku tak igat aku ase time nie najib buli sya suh kira jari die ada berapa.. huhuhuu.. gurau jer
amboiii pic penganti jer ker

kami punya giliran.. nampak tak bunga kat tangan aku dah ... TQ Sya 

terasa macam pengantin plak ... 

perut macam mengadung 3 bulan.. Time nie ngah gemuk.. tapi sekarang macam bertambah lagi jer (-_-)

kami berempat.. Hawa, zora, pengantin (sya) dan aku..



konon2 bunga tu pika.. so lengkap lah kami berlima



 ada orang cakap cukup lengkap madu 4.. oh no... aku tak mau madu.. manis sangat.. 
Moge korang bahagia.. n dapat nak comel n banyak2 key 
sya saya rindu aku... 
pika saya rindu awak 
awe saya rindu awak 
jora saya rindu awak ....
( bile nak berjimba lagi) 

No comments:

Post a Comment