Tuesday, April 9, 2013

Tahniah Sya....

semua... eh!! ada  pembaca ker, apa aku kesah ada ker atau tak. 
Rasa sangat lega hari ini sebab dah majlis hari sabtu lepas dah selesai.. walapun kecil2 tetapi agak meriah..
dihadir oleh tetamu yang memeriahkan majlis lagi... 
HeLLo Semuaaa..BUKAN Majlis Pertunangan atau Perkahwinan saya, 
Majlis akad nikah kawan baik saya Sya (  Sharifah Sya) ... 
Saya punya akan menyusul kemudiaan walapun tak ada sesiape dekat hati ini lagi... 
tapi berdoa masih tidak2 putus lagi... 
Akad nikah dijalankan  di Masjid Putrajaya dimana tempat pertemuaan diantara penganti lelaki dan perempuan buat pertama kali.. Disitu mereka bertemu jodoh disitu lah mereka di nikah kan. 
Korang boleh bayangkan masa aku apit sya, jadi glamor sekejap. Mana tak nya semasa nak masuk masjid bukan setakat jurukamera yang ditempah oleh sya untuk mengambil pic setiap inc moment dilakukan, 
pelancong2 pon amik jugak gambar. Biler amik pic sya offcoz termasuk jugak muka aku yang kembang semangku nie, terpaksa lah aku cover3 ayu.. jalan kena lemah lembut... cheeittt kalah pengantin nampak.. 
Harussss lah...  :p ( mana tau leh temu jodoh kat masjid jugak) 
Tapi sayang nya mesti susah nak tengok pic kami yang jalan2 cover2 ayu... Aku jer kot .. sya memang ayu time tu.. cantik,aku nie bidan terjun punya pengapit...so xprepare baju cantik2 just untuk baju gadis dulang jer.. sekali kena mengapit sya a.k.a kena duduk sebelah sya masa majlis dijalankan. 
sebenarnya aku jarang pergi majlis akad Nikah nie.. aku nervous bukan jealous tau, nie aku kena duk betul barisan hadap sebelah pengantin. Konon lap peluh pengantin, last2 pengantin lap peluh sendiri sebab aku dah berpeluh... Hikkhikkk (-_-) 
Dengan sekali lafaz sya sah menjadi isteri SM Najib yang sah.. Masa mengamiin kan doa azan asar pun berkumandang.. 
Disebabkan aku menjadi pengapit bidan terjun .. aku dapat hadiah dari mempelai iaitu Buket pengantin
ehh!!! Terbalik pulak sepatut aku kasi hadiah pada pengantin, ini pengantin bagi aku plak... 
Hadiah die orang dalam process sebenarnya... hehehe 
nak jadi kan moment yang sangat sweet... 
selesai majlis aku cabot balik sebab ada majlis lean kena hadir serta ada sedara mara kat umahh pulak.. 
okey layan pic tak seberapa.. 
aku tak ada camera so mintak belas ehsan kawan2 jer nie 






 
 

No comments:

Post a Comment