Tuesday, May 14, 2013

Aqif Datang opisss

 
Siapa aqif nie? pakwe siapa? Buat apa die datang opiz.
Aqif nie bukan lah artis atau perdana menteri tetapi tak tahu lah masa akan datang nanti
dia hanya lah seorang baby lelaki comel yang mempunyai kaki tembab yang mengeramkan ... haah
 
Semalam,dekat opis aku ada buat kira jamuaan untuk perpisahan kak yana dan juga doa selamat untuk warga opiss nie ( opiss ini kerap jugak buat doa selamat untuk pekerja2 nya, yelah tempat aku nie 90% kerja memanjat tower dan 10% dalam opiss so kena lah rajin buat doa selamat untuk mengelakan kemalangan yang luar jangkaan berlaku)
nak dijadikan cerita, akak yang plan nak buat jamuaan nie terlupa nak tempah makanan, so kami ( kak seha dan aku) diamanahkan untuk mencari nasik lemak lauk ayam. Korang boleh bayangkan lah hari isnin tempat aku ini orang yang meniaga sarapan banyak tutup. Mase tu dah macam penguin kepanasan lah mencari Nasik Lemak Ayam. Dapat dua kedai habis semua ayam die orang kami bedal orang lean nak beli pon sampai orang tu cakap
 
pembeli : kak nak nasik lemak ayam kak 2
Penjual : maaf yer dik Ayam abis ( jam baru kol 8.30 mase tu )
 
Time tu lah menjadi lebih self fish sebab aku rase aku lah yang menguasai ayam2 akak tu.. ehhehehe
Sampai office lambat sikit orang tak marah pon, sebab kami bawak makanan.. berani lah nak marah.. hehehheh
 
orang yang kami nak sambut dah sampi bersama anak die yang si kaki mengeramkan tu. Kami ( budak2 pompan office) boleh leka mean ngan aqif, sampai lupa yang kami nie dekat opiss ehehehe, dalam hati aku terdetik
 
Hati ( yaang takot) aku cakap : kalo boss nampak kami semua lepak opiss tengah siap mean ngan aqif habis kang kena marah
Hati ( yg berani ) aku yang jawab : tak pe hari ini kan yana akhir so saya bagi peluang..
 
korang bayakangkan lah budak dia tak takot orang langsung, yang lagi geram kaki dia ..pehhhh...
comel jer bila die merangkak...
Selesai sesi doa dan kemudiaan sesi isi perot pulak.
Selesai majlis kak yana pon kena balik sebab sekarang dia dah dapat jawatan baru 'suri rumah sepenuh masa' kami pulak apa agi sambong buat kerja lah...
Sila lah tengok pic2 dibawah
eh kejap sepatut nya ada entry yang patut aku post kan dulu , tapi sebab tak ada pic so kita tangguhkan dulu yer. dah dapat aku cerita
 
 
 Budak perempuan yang ada lagi enam dah tak masuk
 
 
 
Yang baby tengah tu baby aqif
 
 
Belakang kiri sekali : kak echa,rose,fiza,yaya,kak ita,kak ani ,yana,kak jun dan timah.
duduk dari kiri : eira,zetty, kak yana with baby aqif,kak seha,aku dan last sekali ain


pic sebelum ada aku.. lokasi bergambar office yang tengah


sila jangan komen bila si oren dah macam tong gas








 
okey semua sekiaaan
 
 



 
 
 

No comments:

Post a Comment