Monday, May 20, 2013

Awak Suke saya tak Part II

 
Peh mengelabh giler pompan nie siap ber'part II bagai..tapi sebenarnya just aku nak share serta kogsi lah kan...eh Share dengan kongsi bukan benda yang sama ker...
korang yang penah baca Blog aku nie ingat lagi tak tajuk enrty yang nie awak suke saya tak ??
korang nak tahu tak... dalam banyak benda yang aku suke buat .. Benda nie lah aku mule nak meluat nak buat..tapi ape leh buat... "Awak Suke Saya Tak"??
 
Aku pon masih tak tahu lah kenapa lah aku masih suke dekat ko lagi.. Suke macam mana aku pon dah tak tahu lah... Just letak perkataan suke nie untuk Saje2 pon boleh kowt.
Tapi baru2 nie ( xleh beritahu berapa lama baru nya tu, nanti kantoi)  saya dapat new yang awak masih singlet lagi... eh silap lah pulak single lagi. Tapi note sure lah kalau single not availabel. Kalau available izinkan saya masuk minang boleh....( gatai)
 
eh...ape pasal plak bersaya awak nie... terkeluar plak ayat lemah lembut aku nie... Malu ..
 
Betul ke awak single lagi ini ?... Boleh saya nak masuk line ..walapun saya pakai celcom awak pakai maxis ... kahkahkhakahahkk..
( berani cakap der... kalau jumpe berdepan mesti aku terkaku, tapi macam mana nak jumpe die)
Last aku message dengan die (chat) adalah 13 Feb 2013 .. pastu dah tak message lagi..
 
 
awak pon dah tak rajin like saya punya komen atau post..
selalu ada jer awak like saya punya  komen atau post..
 (ishhh..kuar lagi ayat jiwa aku nie)
Last awak like saya punya poast 15 march 2013
 
saya selalu like post awak ( ishhh selalu ker..kalau aku ingat nak like lah kalau tak nampak pon dak)
awak pon dah jarang PM saya dengan **** yang comel3 ...
 
tapi tak pe... Saya still suke kan awak...
awak sempoi.. mase berjumpe dulu, awak sedikit cariing ( erkk, apa benda die buat tah yang boleh terasa die nie caring sanggatt kat aku)
Kalau awak depan saya mungkin saya pengsan kowt ( hoiii aku nak muntah hijau nie)
lagi2 kalau awak cakap yang awak suke kat saya... mesti saya gembira tak tentu pasal ( aku senang panggil ambulance soh antor pakar sakit jiwa jer)
ehheh
okey dah mule sawan dah sewell..
apa-ape pon
saya nak cakap
saya suke dekat awak...
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment