Tuesday, May 14, 2013

Handphone nak guna Toilet Jugak

 
sebab hari ini ada cerita so ada lah entry terbaru.. heheeh Budget Popular..
Ini kisah bile handphone pon nak guna jamban gak.
Bukan handphone aku tau..tapi anak Buah punya.
 
Jatuh dekat air .....
 
 
Yang ini pic yang sopan lagi ayu.. sebenarnya kes dia lagi teruk macam nie
 
 

handphone pon nak berak gak....


peristiwa yang mengelakkan adalah. Aku dapat message dari kakak aku
 
Message yang dapat :- ( amik text yang lawak jer)
Tapi masa mula-mula jatuh (HP) tu wa ( tukar pangilan nama) suruh dia(tuan panya HP) sedut (hp)macam siput sedut tu .wa lupa yang phone tu jatoh dalam lombang jamban..dia pon sedut, ahh nikmat nya ..ayor taik buuu oiiii
Cinta (makwe dia) punya pasal  ayor taik pon sanggup Telan
 
bantai aku gelar.. cheitt pengotor punya budak. Pastu aku tanya. Biler die perasaan
akak aku balas dah sepuluh minit baru dia perasan..
cheiitttt..
 
tekak aku mula loyar.. okey aku stop korang pon rase nak muntah hijau..
tapi xpe die (tuan HP) yang last gune toilet tersebut.
 
 
 

No comments:

Post a Comment